خانواده ۳ نفره خیابان خواب، صاحب خانه شدند

پس از انتشار گزارش روز گذشته پنجشنبه توسط خبرگزاری ایسنا مبنی بر “رسوایی فقر زیر پوست زیبای شهر”، در مورد این خانواده، طی تماسی توسط رییس سازمان بهزیستی حوالی ساعت ۱۸، اکیپ اورژانس اجتماعی (۱۲۳) برای ساماندهی این خانواده بی‌خانمان، به محل اعزام شدند.

SedayeZarand.IRخانواده سه نفری خیابان‌خواب که حدود یک ماه است در پستوی دو متری یکی از خیابان‌های فرعی انقلاب علی‌رغم سرمای بسیار شدید زندگی می‌کردند، صاحب خانه شدند.

صدای زرند: به گزارش ایسنا، پس از انتشار گزارش روز گذشته پنجشنبه این خبرگزاری مبنی بر “رسوایی فقر زیر پوست زیبای شهر”، در مورد این خانواده، طی تماسی توسط رییس سازمان بهزیستی حوالی ساعت ۱۸، اکیپ اورژانس اجتماعی (۱۲۳) برای ساماندهی این خانواده بی‌خانمان، به محل اعزام شدند.

همایون هاشمی، رییس سازمان بهزیستی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه اکیپ اورژانس اجتماعی (۱۲۳) هم‌اکنون به محل فعلی حضور این خانواده سه نفره اعزام شده است، گفت: اکیپ اورژانس اجتماعی پس از ساماندهی وسایل این خانواده، امشب و فردا شب آنها را به مهمانسرای نادر می‌برد.

وی افزود: از شنبه نیز سازمان بهزیستی برای این خانواده خانه‌ای را رهن کرده و وسایل خانه در اختیار آنها قرار می‌دهد تا بتوانند با شرایط مطلوب‌تری به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/