مردم اصفهان سم تنفس می‌کنند

حجت‌الاسلام عباس رحیمی صبح امروز در جمع مردم خمینی‌شهر با اشاره به اینکه این روزها آلودگی هوای شهر اصفهان از موضوعات مهمی است مطرح است و مسئولان استان به بیماران قلبی و خانواده‌ها سفارش زیادی دارند، اظهار کرد: راه حل مشکل و نهایی کاهش آلودگی شهر اصفهان مقابله با صنایع آلاینده مجاور با شهر اصفهان از جمله پالایشگاه و نیروگاه است.

SedayeZarand.IRامام جمعه خمینی‌شهر گفت: مردم شهرهای اصفهان و خمینی‌شهر از دود ناشی از نیروگاه سم تنفس می‌کنند، سوخت نیروگاه اصفهان استاندارد نیست، مسئولان استان باید در مقابل سلامتی مردم شهر اصفهان و خمینی‌شهر پاسخگو باشند و کوتاهی نکنند.

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام عباس رحیمی صبح امروز در جمع مردم خمینی‌شهر با اشاره به اینکه این روزها آلودگی هوای شهر اصفهان از موضوعات مهمی است مطرح است و مسئولان استان به بیماران قلبی و خانواده‌ها سفارش زیادی دارند، اظهار کرد: راه حل مشکل و نهایی کاهش آلودگی شهر اصفهان مقابله با صنایع آلاینده مجاور با شهر اصفهان از جمله پالایشگاه و نیروگاه است.

وی خطاب به شخص استاندار اصفهان و مدیرکل محیط زیست استان گفت: توصیه‌های اخیر مسئولان از طریق رسانه‌ها قرص مسکن است راه حل مشکل آلودگی نیست و این راهکارها فقط تسکینی موضعی و موقت است، اما درمان نهایی نیست.

امام جمعه خمینی‌شهر بیان کرد: مردم شهر اصفهان و مخصوصا مردم شهرهای غربی اصفهان از جمله خمینی‌شهر به علت آلایندگی و دود مراکز مجاور سم تنفس می‌کنند و سوخت این مراکز استاندار نیست و رفع آلودگی این مراکز با استفاده از فیلتر امکانپذیر است و مسئولان استان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند.

وی از مسئولان استان خواست با اجرای راهکارهای جدی برای مقابله به آلودگی این مراکز باشند، گفت: علت نیمی از آلودگی هوای شهرهای اصفهان و خمینی‌شهر به خاطر آلایندگی مراکز آلاینده همجوار این شهرها مثل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه اصفهان است.

رحیمی تاکید کرد: مسئولان استان برای علاج آلودگی هوای شهر اصفهان با صنایع آلاینده برخورد لازم را داشته باشند، برخورد مسئولان استان با این مراکز نیمی از مشکل آلودگی شهر اصفهان و خمینی‌شهر حل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تا زمانی که این صنایع آلاینده در مجاورت شهر اصفهان و خمینی‌شهر فعال هستند مشکل آلایندگی حل شهرهای اصفهان و خمینی‌شهر نخواهد شد.

انتهای پیام/