عضو شورای شهر زرند متهم است نه مجرم!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: متاسفانه همیشه گمانه زنی های عمومی در ارتباط با پرونده های اینچنینی وجود داشته است، اما باید بدانیم که پرونده مورد نظر هنوز در مراحل ابتدایی بررسی می باشد و ایشان با حکم بازادشت موقت در بند می باشند.

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند پیرامون پرونده اتهام عضو شورای شهر زرند مبنی بر اختلاس و مداخله در معاملات دولتی اظهار داشت: پرونده وی در حال بررسی است و ایشان در حال حاضر تنها یک متهم هستند و تا پایان روند بررسی پرونده نمی توان به وی جرمی را نسبت داد.

 

Ghavidel_Dadsetanدادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: متاسفانه همیشه گمانه زنی های عمومی در ارتباط با پرونده های اینچنینی وجود داشته است، اما باید بدانیم که پرونده مورد نظر هنوز در مراحل ابتدایی بررسی می باشد و ایشان با حکم بازادشت موقت در بند می باشند.

 

قویدل اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع امکان ارائه اطلاعات بیشتر درباره این پرونده وجود ندارد و مردم نیز باید تا پایان روند بررسی پرونده منتظر بمانند.

 

وی بیان داشت: پرونده متهم در حال حاضر در شعبه بازپرسی این دادسرا در حال پیگیری می باشد و تاکنون چند جلسه تحقیقی در ارتباط با این پرونده برگزار شده است و هنوز هیچ حکمی در ارتباط با متهم، صادر نشده است و حتی امکان آن وجود دارد ایشان با ارائه مدارک جدید از خود رفع اتهام نمایند.

 

صدای زرند از عموم مردم شریف زرند تقاضا دارد، تا مشخص شدن روند کلی این پرونده، گمانه زنی بدون دلیل در این ارتباط نداشته باشند و اطلاعات مستند و نهایی در این ارتباط را از طریق همین پایگاه خبری دنبال نمایند.

 

انتهای پیام/