جشن بزرگ خانواده شهرداری زرند برگزار شد (+تصاویر)

جشن بزرگ خانواده شهرداری زرند با همت ادارات فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی شهرداری زرند در سالن شهید شیرودی این شهرستان برگزار شد.   به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند ضمن تقدیر از فعالیت های یک ساله پرسنل شهرداری حضور خانواده های این عزیزان را در این جشن گرامیداشت و تصریح […]

جشن بزرگ خانواده شهرداری زرند با همت ادارات فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی شهرداری زرند در سالن شهید شیرودی این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند ضمن تقدیر از فعالیت های یک ساله پرسنل شهرداری حضور خانواده های این عزیزان را در این جشن گرامیداشت و تصریح کرد: همت والای نیروهای شهرداری در خدمت به شهروندان از هیچ کس پوشیده نیست و امیدواریم ما بتوانیم قدردان این زحمات شما باشیم.

 

شهردار زرند از خانواده های پرسنل به عنوان یک تکیه گاه برای شهرداری اشاره کرد و گفت: اگر حضور شما خانواده ها در کنار این عزیزان نبود قطعا شهرداری با مشکلات بسیاری روبرو می شد.

 

وی همت والای همه نیروهای شهرداری راستودنی دانست و گفت: پرسنل شهرداری تنها پرسنلی هستند که زمان در فعالیت های آنها تاثیری نداشته و بدون وقت و ساعت به شهروندان خدمت می کنند.

 

محمدی ضمن گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل گفت: نیروهای شهرداری به خوبی توانسته اند این شعار رهبری را جامعه عمل بپوشانند و با فعالیت های خود در سطح شهر اثبات کرده اند که این شعار را به خوبی فهمیده و به آن عمل می کنند.

 

وی گفت: مجموعه شهرداری در شش ماهه دوم سال بدون هیچ گونه تزریق پول از سوی نهادها و ارگانها توانسته اند بسیاری از فعالیت های بر جا مانده را در شهر به ثمر برسانند.

 

شهردار زرند گفت: کمترین دریافتی حقوق در شهرداری ها می باشد اما این نیروها هیچ گاه از انجام فعالیت شانه خالی نکرده و از پس وظایفی که بر دوش آنها گذاشته شده بود به خوبی بر آمده اند.

 

ایشان از خانواده های پرسنل شهرداری خواست تا علاوه بر نقش شهروندی برای شهرداری، شهردار باشند و در جذب سرمایه ها و عوارضات شهرداری این نهاد مردمی را همراهی و همیاری نمایند.

 

گفتنی است، این مراسم با اجرای استند آپ کمدی امیر کربلایی زاده و گروه موسیقی زر آوا همراه بود و به تعدای از پرسنل شهرداری به قید قرعه جوائزی اهدا و از خدمات سایر پرسنل نیز تجلیل شد.

 

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (1)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (2)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (3)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (4)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (5)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (6)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (7)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (8)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (9)

rooz-karkar-shahrdari-zarand-95218_ (10)

انتهای پیام/