امروز کوهبنان مرهون بانوان فرهنگی و نجیب آن است / عدم وجود راه مواصلاتی یکی از نشانه های مظلومیت کوهبنان است

محسنی شهردار کوهبنان در جلسه شورای اداری کوهبنان که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز کوهبنان در جایگاه بام فرهنگی استان کرمان قرار دارد مرهون بانوان فرهنگی و نجیبی است که با اندیشه ای سالم فرزندان این دیار را پرورش داده اند.

طی سفر استانی هیات دولت، دکتر مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کوهبنان سفر کرد و در جلسه ی شورای اداری این شهرستان که با حضور کلیه ی مسوولین شهرستان برگزار شد، شرکت نمود.

 

Kouhbanan_Molaverdi_df6s5321به گزارش صدای زرند، یاسر محسنی شهردار کوهبنان در این جلسه بیان داشت: بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری هستند. سلامت جامعه در گرو سلامت جسمی و روحی بانوان می باشد چرا که آنان با داشتن دو نقش مهم “مادر” و “همسر” نقش بسزایی در خانواده و جامعه ایفا می کنند.

 

محسنی همچنین افزود: اگر امروز کوهبنان در جایگاه بام فرهنگی استان کرمان قرار دارد مرهون بانوان فرهنگی و نجیبی است که با اندیشه ای سالم فرزندان این دیار را پرورش داده اند.

 

شهردار کوهبنان اذعان داشت: بانوان به عنوان تاثیرگذارترین قشر جامعه نیازمند نگاه ویژه می باشند. پرداختن به سلامت جسمی و روحی بانوان و فراهم کردن زمینه های مرتفع شدن چالش های آنان از جمله مباحثی است که نیاز به پردازش و توجه بیشتر دارد.

 

وی ادامه داد: به نوبه ی خود تلاش کردیم که در حوزه ی شهرداری گامی در این راستا برداریم که با توجه به شرایط بد اقتصادی در آغازین حیات دولت تدبیر و امید اقدام به احداث پارک بانوان کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کوهبنان علی الرغم تمامی محرومیت ها و مظلومیت ها خوشبختانه جزء پنج شهر استان کرمان می باشد که پارک اختصاصی برای بانوان دارد.

 

وی گفت: در شرح مظلومیت کوهبنان همیشه سرافراز، همین بس که کوهبنان تنها شهری می باشد که راه مواصلاتی ندارد در صورتی که شهری صنعتی و معدنی ست و بالای ۷۰درصد ذغال استان کرمان از این شهر استخراج می شود.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با سفر پر خیر و برکت ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان کرمان برخی مشکلات بزرگ کوهبنان مرتفع گردد.

 

محسنی سخنان خود را با خواندن فرازهایی از بیانات رییس جمهور محترم به پایان رساند.

 

انتهای پیام/