اعضای هیات مدیره جدید انجمن روابط عمومی زرند انتخاب شدند

همزمان با فرا رسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات، انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی زرند، با حضور برخی مسئولین اجرایی و مدیران روابط عمومی ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان زرند برگزار شد.

با برگزاری انتخابات، اعضای جدید هیات مدیره انجمن روابط عمومی شهرستان زرند در سال جدید انتخاب شدند.

 

به گزارش صدای زرند، همزمان با فرا رسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات، انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی زرند، با حضور خنجری فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه، مهندس محمدی شهردار، ایرانمنش رییس شورای اسلامی و مدیران روابط عمومی ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان زرند برگزار شد.

ravabet-omomi

 
“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در این جلسه با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس بویژه شهید بزرگوار عبدالمهدی مغفوری از این بزرگوار به عنوان شهید اسوه اخلاق و ایثار و فداکاری یاد نمود.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها بعنوان مغز متفکر ادارات و قلب تپنده و زبان گویای اداره و گوش شنوای هر اداره هستند.

 

فرماندار زرند با توجه به نقش بسزای روابط عمومی ها در عصر ارتباطات امروزی، افزود: مسئول اداره باید قویترین کارمند و کارشناس را که در عرصه روابط عمومی هنرمند و توانمند هست انتخاب کند که این موضوع در شهرستان زرند اتفاق افتاده است.

 

وی با اشاره به دو اصل مهم فن ارتباطات و مدیریتی، تاکید کردند: مدیران روابط عمومی به منظور موفقیت بیشتر باید با این اصول و فنون آشنایی کامل داشته باشند.

 

خنجری اطلاع رسانی به موقع در خصوص عملکرد دستگاه ها و تحلیل شرایط موجود را از مهمترین وظایف مدیر روابط عمومی هر نهاد برشمرد.

 

به گزارش صدای زرند، انتخابات دوساله برگزار و در پایان خانم پوران شکیبی و آقایان مظفر محمدی، محسن محسنی، حسین عربزاده، حسین بخشی، مجید محمود زاده و مسعود لشکری به عنوان اعضای هیات مدیره جدید انجمن روابط عمومی زرند انتخاب شدند.

 

گفتنی است، این جلسه به میزبانی مهندس محمدی رئیس شرکت طلای سبز زرند در محل مجتمع رفاهی، تفریحی فرهنگیان برگزار شد.

 

انتهای پیام/