دانشگاه آزاد اسلامی زرند مورد بازرسی نمایندگان وزارت علوم قرار گرفت

بازرسین آموزشی، پژوهشی وزارت علوم با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی زرند از نزدیک در جریان اقدامات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انجام شده در این دانشگاه قرار گرفتند.

دانشگاه آزاد اسلامی زرند مورد بازرسی، بازرسین آموزشی، پژوهشی وزارت علوم قرار گرفت.

 

Daneshkahe-azad-zarand2

 

به گزارش صدای زرند، بازرسین آموزشی، پژوهشی وزارت علوم با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی زرند از نزدیک در جریان اقدامات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انجام شده در این دانشگاه قرار گرفتند.

 

آقایان شریعتی و حسام عارفی ضمن حضور در بخش های اداری و آموزشی این دانشگاه پیشنهادات و انتقادات خود را در حوزه های مختلف به مدیران قسمت ها ارائه داده تا ضمن ایجاد تسهیل در ارتباطات بهتر دانشجویان و حوزه های مختلف این عزیزان بتوانند از خدمات مختلف این دانشگاه استفاده بهتری داشته باشند.

 

بازرسین وزارت علوم ضمن ابراز رضایت از ایجاد ساختارهای مناسب و درخور توجه رفاهی، آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی زرند اظهار امیدواری کردند: علاقمندان به تحصیل آموزش عالی بتوانند از این امکانات بهره بهتر و بیشتری را ببرند.

 

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد اسلامی زرند از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را با دو رشته زمین شناسی و روان شناسی آغاز و تا به امروز با فراهم کردن  امکانات مجهزی چون « ۲۴۰۰۰ متر مربع فضای اداری، آموزشی، رفاهی ۱۵۰۰۰ متر مربع فضای سبز در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و همچنین حضور ۴۲ عضو هیئت علمی تمام وقت، ۵۸ کارمند و ۳۹ رشته تحصیلی، کتابخانه مجهز با ۴۲۰۰۰ جلد کتاب در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به یکی از بزرگترین، زیباترین و مجهز ترین سایت های دانشگاهی استان کرمان تبدیل شده است.

انتهای پیام/