جذب حداکثری جوانان بومی زرند در آزمون استخدامی فولاد زرند ایرانیان در سال ۹۵

مداحی نژاد مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند در دیدار با مهندس سهراب نژاد مدیر شرکت فولاد زرند ایرانیان، قول مساعد پذیرش و جذب حداکثری فارغ التحصیلان مقطع متوسطه هنرستان های فنی و آموزش دیدگان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان را از ایشان گرفت.

مداحی نژاد مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند در دیدار با  مهندس سهراب نژاد مدیر شرکت فولاد زرند ایرانیان، قول مساعد پذیرش و جذب حداکثری فارغ التحصیلان مقطع متوسطه هنرستان های فنی و آموزش دیدگان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان را از ایشان گرفت.

 

News_sedayezarand.ir به گزارش صدای زرند، مداحی نژاد با اشاره به رونق صنعتی در شهرستان زرند در سال های اخیر اظهار داشت: در چند سال اخیر گام های موثری در مسیر ایجاد اشتغال جوانان میسر گردیده.

 

وی گفت: هر کدام از جوانان ما تحصیلات خود را بر اساس نیاز بازار کار وفق داده اند و بسوی فراگیری  مهارت گام برداشتند به راحتی به استخدام واحدهای صنعتی شدند و امید است در آزمون استخدامی که در پیش است و قرار است قریب ۱۴۰۰ نیروی جدید به کار گرفته شود، جوانان شهر ما سهم بیشتری داشته باشند.

 

این ملاقات که با هماهنگی آقای دکتر حسین امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند انجام شده بود، پیامد و نتایج مثبتی در برداشت و در حاشیه این ملاقات آقای ایمان سلطانی نیز با اهمیت به درخواست مراجعین به دفتر نماینده مردم در مجلس درخواست بالا بردن سن استخدام و اعمال ضریب ۱.۴ برای افراد بومی، عنوان نمود؛ که مهندس سهراب نژاد با اشاره به آمار جذب افراد بومی در سنوات قبل نسبت به این درخواست قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/