با تمام توان در مقابل مشکلات شهرداری زرند ایستاده ایم

محمدی با حضور در جمع پرسنل شهرداری گفت: با تمام توان در مقابل مشکلات شهرداری زرند ایستاده ایم.

مهندس محمدی شهردار زرند گفت: با تمام توان در مقابل مشکلات شهرداری زرند ایستاده ایم.

 

 پرسنل شهرداری

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با حضور در جمع پرسنل شهرداری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) گفت: تحرک و فعالیت های خوبی در شهرداری در حال انجام می باشد.

 

وی تصریح کرد: به داشتن نیروهای متخصص و متعهد در شهرداری باید بگوییم که توانسته ایم مشکلات شهرداری را برطرف نموده و جاده را برای رسیدن به یک شهر آباد هموار نماییم.

 

شهردار زرند گفت: وقتی یک فعالیت خاص در شهرداری در حال انجام می باشد نیروهای سایر بخش ها نیز به کمک سایر مجموعه ها می آیند تا این مشکل و فعالیت را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند، که این امر نشان از علاقه نیروهای شهرداری به عمران و آبادانی شهر خود می باشد.

 

محمدی با اعلام اینکه نیروهای شهرداری از مشکلات نمی هراسند، گفت: در حال حاضر نیروی فنی، امکانات و تجهیزات و حمایت های شهروندان پشتوانه شهرداری می باشد و تنها مشکل شهرداری عدم نقدینگی کافی برای انجام فعالیت ها است.

 

وی با بیان اینکه شهروندان در همه زمینه ها یار و یاور مجموعه شهرداری باشند، افزود: با توجه به فعالیت های انجام گرفته در سطح شهر این نهاد مردمی تاکنون فقط ۵درصد از حق شهروندان را توانسته است، ادا نماید و جا برای ۹۵ درصد فعالیت ها باقی مانده است.

 

انتهای پیام/