مسابقات سراسری قرآن کریم در زرند برگزار شد

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان زرند با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شد.

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان زرند با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شد.

 

quran

 

به گزارش صدای زرند، مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند ظهر امروز در حسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد.

 

“علی حسنی‌نژاد” رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند در حاشیه این مراسم گفت: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۵۰ نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر به مسابقات استانی راه می‌یابند.

 

علی حسنی‌نژاد بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ، اذان، دعاخوانی، ابتهال و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: سهمیه شهرستان زرند در راستای فرامین مقام معظم رهبری در طرح تعلیم و تربیت ۱۰ میلیون حافظان قرآن کریم، ۶۰۰ نفر در نظر گرفته شده که اکنون این شهرستان بیش از ۷۰۰ قاری قرآن را تربیت کرده است.

 

حجت‌الاسلام علی سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند نیز با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرانی در این شهرستان خواستار تخصیص اعتبار برای گسترش فعالیت‌های قرآنی شد.

 

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بر لزوم بهره‌مندی از فیوضات این ماه تاکید کرد.

 

وی با اشاره به احادیث و روایات به اهمیت قرآن‌آموزی در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: تمسک به قرآن کریم تنها راه نجات انسان و سعادت بشر است.

 

فرماندار زرند گفت: در راستای افزایش فعالیت‌های قرانی اعتباراتی از طریق اداره تبلیغات اسلامی یا اداره اوقاف و امور خیریه در این زمینه در نظر گرفته می‌شود.

 

انتهای پیام/