دشمنی آمریکا با ایران بعد از برجام تمام نمی‌شود/ فعالیت شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان موجب آرامش مردم شده است

امام جمعه زرند گفت: بعضی‌ها فکر کردند که بعد از برجام، دشمنی آمریکا با ایران تمام می‌شود، اما به آمریکا نمی‌شود دل بست و هیچ وقت با اسلام ناب آشتی نمی‌کند.

امام جمعه زرند گفت: بعضی‌ها فکر کردند که بعد از برجام، دشمنی آمریکا با ایران تمام می‌شود، اما به آمریکا نمی‌شود دل بست و هیچ وقت با اسلام ناب آشتی نمی‌کند.

 

Ebrahimi1

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد در واقع نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی است که در آن روز خرمشهر با خون شهدای گرانقدر آزاد شد.

 

وی افزود: رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در این روز بزرگ هرگز از اذهان ملت ایران فراموش نمی‌شود.

 

ابراهیمی با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) عنوان کرد: ما باید با رعایت اخلاق اسلامی و عدالت علوی زمینه ظهور امام عصر(عج) شریف را فراهم کنیم.

 

وی گفت: انتظار می‌رود که محبان و ارادتمندان حضرت صاحب الزمان(عج) این مراسم را با محتوای بیشتر و رعایت شئونات اسلامی برگزار کنند تا رضایت و خشنودی قلب نازنین آن حضرت را فراهم آورند.

 

ابراهیمی نامگذاری نیمه شعبان  به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار دانست و ادامه داد: فعالیت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) موجب آسایش، آرامش و خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی شده و امنیت و آرامش امروز، رهاورد مجاهدت‌های خاموش این سربازان گمنام است.

 

خطیب جمعه زرند با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، آمریکا را طاغوت اعظم و شیطان بزرگ معرفی و بر دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و با اسلام تأکید می‏‌کنند.

 

وی گفت: بعضی‌ها فکر کردند که بعد از برجام، دشمنی آمریکا با ایران تمام می‌شود، اما به آمریکا نمی‌شود دل بست و هیچ وقت با اسلام ناب آشتی نمی‌کند.

 

ابراهیمی با اشاره به کارشکنی آل سعود جنایتکار در مسئله حج گفت: آل‌سعود خادم‌الشیطان و آمریکا است نه خادم خانه خدا.

 

انتهای پیام/