دست خالی در پروژه های عمرانی بد نیست، فکر خالی بد است

شهردار زرند از همراهی، همفکری و فعالیت های عمرانی شهرداری با دهیاری ها خبر داد و گفت: در انجام پروژه های عمرانی دست خالی بد نیست ولی فکر خالی خطرناک و خطر آفرین می باشد.

شهردار زرند از همراهی، همفکری و فعالیت های عمرانی شهرداری با دهیاری ها خبر داد و گفت: در انجام پروژه های عمرانی دست خالی بد نیست ولی فکر خالی خطرناک و خطر آفرین می باشد.

 

SHAHRDAR-DEHYAR

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در دیدار با امین ترکزاده دهیار روستای سلیمان آباد از فعالیتهای گسترده این دهیاری تقدیر کرد و گفت: خوشحالیم امروز دهیاری ها به نقطه ای رسیده اند، که فعالیت های همتراز و همسو با شهرداری ها به انجام می رسانند.

 

وی گفت: ما نیز در شهرداری با شناسایی اصل نیاز این نهاد مردمی سعی داریم مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف نماییم و در این راه همراهی و همیاری همه را می طلبیم.

 

شهردار زرند تصریح کرد: بعد از شناسایی نیازهای اولیه در صدد هستیم نیروها را در جایگاه اصلی خود قرار دهیم تا بتوانیم بیشترین بازخورد را از فعالیتهای خود ببریم.

 

محمدی از همراهی، همفکری و فعالیتهای عمرانی شهرداری با دهیاری ها خبر داد و گفت: در انجام پروژه های عمرانی دست خالی بد نیست ولی فکر خالی خطرناک و خطر آفرین می باشد.

 

وی ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های این دهیار نمونه گفت: از هر فعالیتی که در راستای پیشرفت شهر باشد حمایت نموده و برای انجام آن با قدرت پیگیری خواهیم نمود.

 

“امین ترکزاده” دهیار روستای سلیمان آباد نیز در این دیدار از عملکرد موفق شهرداری در طی چند ماه گذشته گفت و تصریح کرد: خوشحالیم شهرداری توانسته است دوباره بر روی پای خود بایستد و فعالیتهای عمرانی را شروع نماید.

 

ترکزاده در ادامه افزود: دهیارها امروز باید از فعالیت های شهرداری الگو برداری کنند و با عقد قرارداد با شهرداری در پیشرفت فعالیت های روستا و شهر کمک این نهاد مردمی باشند.

 

دهیار روستای سلیمان آباد در ادامه به باند دوم جاده زرند به روستای ده چنار وسلیمان آباد اشاره کرد و گفت: امیدواری با همکاری شهرداری و دهیاری ها و ادارات ذیربط به زودی شاهد افتتاح این مسیر باشیم.

 

انتهای پیام/