بیانیه و پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت میلاد حضرت قائم (عج)

به امید ظهور موعود دل ها و امام جان ها (ارواحنا له الفدا) و اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت در سایه رهبری های حکیمانه نایبش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) و به امید بهروزی ملت غیرتمند ایران اسلامی.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسملین علی ابراهیمی امام جمعه زرند به مناسبت نیمه شعبان، میلاد حضرت قائم (عج) بیانیه ای صادر کرد.

 

Ebrahimi_EmamJome1متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی‏ لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً

 

شعبان المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و جان و دل مسلمانان در این ماه به موالید خجسته آن منور می شود و همه این اعیاد به نیمه شعبان منتهی می شود که روز میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر (ص) است که با حضورش خوبی ها را معنا می بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید.

 

بدون شک آن امام بزرگوار از پیروان و شیعیانش انتظار دارد که زندگی خویش را با التزام به ایمان و عمل صالح در مسیر درک مراتبی از عبودیت الهی، تلاش نموده و زمینه ظهورش را فراهم کنند.

 

منتظران و دلباختگان یوسف فاطمه (س) ضمن برگزاری هر چه باشکوه و با عظمت جشن ها و مراسم نیمه شعبان توجه داشته باشند اعیاد مذهبی جزو شعائر دینی و اعلام وجود و افتخار به ولایت ائمه معصومین (ع) است لذا بایستی از آلودگی مراسم و محافل جشن به گناه، لهو و لعب و غنا و همچنین خرافات و انحرافات جلوگیری بعمل آمده و دقت لازم در این زمینه صورت پذیرد.

 

در این روز خجسته، از خداوند بزرگ می خواهیم تا ما را برای ظهورش آماده سازد و برای این آمادگی ما را با معرفت آن امام همام همراه سازد.

 

خجسته میلاد با سعادت حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم متدین و ولایتمدار شهرستان زرند و همه منتظران آن حضرت در سر تا سر عالم تبریک عرض کرده، از درگاه  ایزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسألت دارم.

 

به امید ظهور موعود دل ها و امام جان ها (ارواحنا له الفدا) و اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت در سایه رهبری های حکیمانه نایبش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) و به امید بهروزی ملت غیرتمند ایران اسلامی.

 

علی ابراهیمی – اول خرداد ماه سال یکهزار و سیصد و نود و پنج

 

انتهای پیام/