عملیات بهسازی خیابان شهید عرب‌زاده زرند انجام شد/ آسفالت بیش از ۱۰۰هزار مترمربع از معابر سطح شهر زرند

همزمان با افتتاحیه آسفالت ۱۵ خیابان و معابر اصلی با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در قالب ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی در سطح شهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، عملیات بهسازی خیابان شهید عرب‌زاده با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زرند انجام شد.

 

Asfalt-khayaban-zarand_02

 

به گزارش صدای زرند، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، طی مراسمی با حضور معاون فرماندار زرند، شهردار زرند، خانواده شهید عرب زاده و جمعی از مسؤولان اجرایی، پروژه آسفالت خیابان شهید عرب‌زاده با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مساحت ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیر‌سازی و جدول‌گذاری و ۹۰۰ تن آسفالت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، نیاز اصلی شهروندان را  اسفالت دانست و افزود: شهرداری زرند با راه اندازی کارخانه اسفالت خود در طی چند ماه گذشته توانسته است بخش قابل توجهی از معابر سطح شهر را زیر پوشش آسفالت ببرد.

 

وی در ادامه افزود: شهرداری ها ضمن اینکه باید به دنبال تامین درآمد های پایدار باشند، بایستی بهترین و ضروری ترین پروژه ها را با انجام مطالعات علمی و کارشناسی و کمترین هزینه به مرحله اجرا در بیاورند.

 

شهردار زرند تصریح کرد: این میزان از فعالیت های عمرانی در حالی انجام گرفته است که کلیه خدمات و فعالیت ها توسط خود نیروهای شهرداری و با استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری به انجام رسیده است.

 

محمدی بیان داشت: یکی از مهمترین مشکلات شهرداری در بحث تولید و پخش آسفالت عدم نقدینگی می باشد که امیدواریم با همکاری همه مسئولین شهرستان این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

 

وی گفت: خیابان شهید عربزاده به عنوان یکی از معابر اصلی شهر محسوب می شد، که با اسفالت این خیابان توانسته ایم بخش عظیمی از مشکلات شهروندان در راه ارتباطی به کمربندی شهر را برطرف نماییم.

 

شهردار زرند با اعلام اینکه آسفالت خیابان معلم، ورودی بهشت زهرا، کوچه ساجد، آزادگان و لکه گیری بخش عظیمی از معابر شهر به انجام رسیده است، گفت: تاکنون شهرداری با جیب خالی و همت نیروهای شهرداری ۱۵ خیابان و کوچه را در سطح شهر زیر پوشش آسفالت برده است.

 

وی افزود: با انجام عملیات های عمرانی توسط خود نیروهای شهرداری تاکنون صرفه جویی های خوبی در بخش های مختلف شهرداری صورت گرفته است، که امیدواریم با این صرفه جویی ها بتوانیم خدمات دیگری را به شهروندان ارائه دهیم.

 

محمدی در پایان گفت: همزمان با افتتاحیه آسفالت ۱۵ خیابان و معابر اصلی با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در قالب ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی در سطح شهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

گفتنی است، این معابر به دست پدر سردار روحانی شهید محمدحسین عرب زاده افتتاح شدند.

 

انتهای پیام/