بزرگترین آفت دانشگاه عدم رضایت دانشجویی از عملکرد ما خواهد بود

ماهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند با حضور در جمع پرسنل این واحد دانشگاهی گفت: بزرگترین آفت دانشگاه عدم رضایت دانشجویی از عملکرد ما خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در شورای اداری واحد گفت: بزرگترین آفت دانشگاه عدم رضایت دانشجویی از عملکرد ما خواهد بود.

Mahani

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “کاظم نعمت الله زاده ماهانی” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند با حضور در جمع پرسنل این واحد دانشگاهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز بزرگ آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خبر آزادی خرمشهر آن چنان شگفت‌آور بود که در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد.

 

ماهانی ادامه داد: با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ایران بسان خانواده‌ای بزرگ که فرزند از دست رفته خود را بازیافته است اشکهای شادی و شعف خود را نثار روح شهدای حماسه‌آفرین صحنه‌های شورانگیز این نبرد کردند.

 

وی افزود: برای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی کافی است بدانیم که نیروهای  متجاوز عراق پیش از نبرد سرنوشت ساز رزمندگان ما برای آزادی خرمشهر در اطلاعیه‌ای به نیروهای خود دستور داده بودند که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق محسوب دارند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل خدوم دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: با حضور جناب آقای دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و با وجود همه مسائل و مشکلاتی که به این مجموعه عظیم آموزش عالی در سراسر کشور تحمیل شد اما درایت و دور اندیشی به همراه برنامه محور بودن همه امور دانشگاه باعث امیدواری همه شده و ما موظف به اجرای برنامه عملیاتی سال ۹۵ دانشگاه در همه حوزه ها بخصوص برنامه و بودجه خواهیم بود.

 

ماهانی تصریح کرد: همه هم و غم ما در سال پیش روی باید حرکت به سمت برنامه های مصوب هیات امنای استانی و حوزه معاونت برنامه ریزی و دانش بنیان سازمان مرکزی باشد تا ضمن صرفه جویی و کاهش هزینه ها درآمدهای غیرشهریه را نیز در اولویت های خود قرار دهیم.

 

وی تشکیل کارگروه های اجرایی در جهت اصلاح امور جاری دانشگاه را خواستار شده و گفت: دانشجو محوری و رضایت مندی این بخش معهم دانشگاه باید یکی از امور حساس و قابل توجه در همه بخش ها باشد. چرا که عدم رضایت دانشجو بزرگترین آفت این مجموعه خواهد بود و ارائه سرویس مناسب به دانشجویان باید به حد عالی برسد تا نتیجه کارمان نتیجه ای خداپسندانه باشد.

انتهای پیام/