احتمال انتخاب دکتر امیری بعنوان ریاست کمیسیون انرژی مجلس دهم

روزهای پایانی مجلس نهم است و هر روز اخباری از گمانه‌زنی برای ریاست و هیات رئیسه مجلس دهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اینکه چه کسی از کدام جناح ریاست قوه مقننه را بر عهده بگیرد تاثیر مستقیمی در ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌ها دارد.

پیش بینی می شود با توجه به حذف تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس نهم و از طرفی نبود متخصص در حوزه نفت و انرژی در بین دیگر نمایندگان منتخب مردم دکتر حسین امیری بعنوان رئیس کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شود.

 

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس

 

به گزارش صدای زرند، روزهای پایانی مجلس نهم است و هر روز اخباری از گمانه‌زنی برای ریاست و هیات رئیسه مجلس دهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اینکه چه کسی از کدام جناح ریاست قوه مقننه را بر عهده بگیرد تاثیر مستقیمی در ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌ها دارد.

 

دکتر “حسین امیری خامکانی” با تجربه حضور در ادوار ششم، هفتم، هشتم و نهم از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان مجددا وارد بهارستان شد.

 

او در حوزه نفت و انرژی تخصص خاصی دارد بر همین اساس سخنگویی کمیسیون انرژی در مجلس نهم در اختیار او بود، اکنون که مسعود میرکاظمی و علی مروی به مجلس دهم راه نیافته اند، شانس خامکانی برای ریاست کمیسیون انرژی افزایش خواهد یافت.

 

خامکانی دارای دکتری فیزیک بوده و در دوره های گذشته بعنوان رییس کمیته برق مجلس شورای اسلامی فعالیت داشته است.

 

طرح حمایت از صنعت برق و حمایت از انرژی های تجدیدپذیر در دوره گذشته با حمایت ها و تلاش های وی به موفقیت نسبی دست یافته است.

 

دکتر امیری بارها در اظهارات خود از افتصاد مقاومتی و تولید داخل حمایت کرده است.

 

انتهای پیام/