همزمان با جشن نیمه شعبان از جانبازان مجتمع کک سازی زرند تجلیل شد

جشن بزرگ نیمه شعبان به همراه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از جانبازان در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برگزار شد.

جشن بزرگ نیمه شعبان به همراه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از جانبازان در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برگزار شد.

 

Ali-Golestani


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی گلستانی” مسئول امور فرهنگی این مجتمع ضمن عرض تبریک نیمه شعبان با اشاره به روایات ائمه اطهار درمورد منتظران ظهور افزود: بنا بر فرموده امام سجاد (ع) بهترین امت، همانا منتظران ظهور هستند.

 

وی افزود: روایات زیادی پیرامون ظهور امام زمان(عج) آمده که همه اولیا و پیامبران بشارت آن را داده اند و در این روز جهان پر از عدل و داد خواهد شد و همه مسلمانان به این روز بزرگ افتخار خواهند کرد.

 

مسئول فرهنگی مجتمع کک سازی به ویژگی های منتظران حضرت مهدی (عج) پرداخت و گفت: منتظر واقعی امام زمان در شرایط سخت شناخته می شود و به عنوان نمونه در زمان رضا شاه که بحث کشف حجاب مطرح بود یکی از بانوان به مدت ۷ سال از خانه خارج نشد و این فرد مورد توجه امام زمان (عج) قرار گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: خرمشهر قهرمان به مدت ۵۸۷ روز در تصرف بعثیون قرار داشت و در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و با رشادت رزمندگان اسلام آزاد شد.

 

گلستانی اضافه کرد: پس از آزادسازی خرمشهر اولین مکانی که رزمندگان به آنجا رفتند مسجد جامع بود و در این مکان نماز شکر به جای آورده و پرچم اسلام برافراشته گردید و بنا به فرموده امام راحل اگر دست باکفایت امام زمان (عج) نبود خرمشهر آزاد نمیشد.

 

وی اتحاد و وحدت مردم را رمز عزت و استقلال کشور دانست و افزود: در شرایطی که در منطقه ناامنی و شرارت موج می زند امنیت موجود در کشور مرهون رشادت ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران عزیز است و باید این نعمت را پاس بداریم.

 

تجلیل از جانبازان شاغل در مجتمع کک سازی با اهدا لوح تقدیر ، اهدا جوایز نقدی به۱۴ نفر اسامی هم نام امام زمان(عج) و اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه ها بود.

 

Jashn-ghatran_01

Jashn-ghatran_02

Jashn-ghatran_03

Jashn-ghatran_04

 

انتهای پیام/