ایران اسلامی هر چه دارد از برکت امام خمینی است / مردم و مسئولین برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی آماده باشند

امام جمعه زرند با اشاره به حق و دِین امام بر گردن ما اظهار داشت: خوب است همه مومنین در مساجد به صورت مردمی مراسم ارتحال امام راحل را برگزار و مسئولین نیز تمام تلاش خود را انجام دهند تا مراسمی در شان امام برگزار شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در ستاد برنامه ریزی مراسم سالروز ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند “این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست “، ایران اسلامی هر چه که دارد از برکت امام است.

 

Ebrahimi_EmamJome1به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام ابراهیمی در توصیف شخصیت امام رحمه الله علیه اظهار داشت: ایشان همانند جدشان امیرالمومنین (ع) در شجاعت و تواضع، زهد و حکومت داری، مهربانی و اُبهت دارای درجات عالی بود و بدون شک چنین شخصیتی بعد از معصومین در جهان بی نظیر بوده است.

 

وی گفت: حتی ما روایاتی داریم که به قیام شخصی بزرگ از قم اشاره می کند که به شهادت تاریخ این شخص امام (ره) بزرگوار ما بوده است.

 

امام جمعه زرند گفت: حتی در این روایت به صفات یاران این شخص بزرگ اشاره شده است که مهم ترین این صفات، استقامت در راه خدا در مقابل طوفان های بلا است.

 

ابراهیمی با اشاره به جمله آخر این حدیث شریف که می فرماید «والعاقبه للمتقین» گفت: ریزش ها در انقلاب وجود دارد که در ابتدای قیام امام، همه نوع خط فکری با امام وجود داشت ولی در انتها فقط مومنین و اهل تقوی در این راه استوار ماندند و سایر افراد از مسیر منحرف شده و به انحطاط کشیده شدند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به حق و دِین امام بر گردن ما اظهار داشت: خوب است همه مومنین در مساجد به صورت مردمی مراسم ارتحال امام راحل را برگزار و مسئولین نیز تمام تلاش خود را انجام دهند تا مراسمی در شان امام برگزار شود.

 

در ادامه حجت الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین در این جلسه به ابعاد انقلاب امام (ره) اشاره کرد و گفت: متاسفانه انقلاب ما و امام ما در خارج از کشور بهتر شناخته شده است و ما در این ضمیمه کاهل بوده ایم.

 

علی صادق زاده معاون فرماندار زرند در این جلسه گفت: ما باید سعی کنیم فرهنگ امام را به نسل امروز بشناسانیم و اهداف و آرمان های امام (ره) را برای جوانان الگو قرار دهیم.

 

صادق زاده همچنین گفت: باید خوشحال باشیم و به خود ببالیم که در جهان هر کشوری که به مبارزه با استکبار برمی خیزد از انقلاب و امام ما الگو می گیرد.

 

انتهای پیام/