پلمب یک داروخانه متخلف در کوهبنان

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: یکی از داروخانه‌های شهر کوهبنان که اقدام به فروش داروهای قاچاق و غیرمجاز می‌کرد، پلمب شد.

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: یکی از داروخانه‌های شهر کوهبنان که اقدام به فروش داروهای قاچاق و غیرمجاز می‌کرد، پلمب شد.

 

daro

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، “محسن صیفوری” فرمانده انتظامی کوهبنان در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: یکی از داروخانه‌های شهر کوهبنان ضمن سوء‌استفاده از اعتماد مردمی و مذهبی بودن مردم این دیار اقدام به فروش داروهای قاچاق و غیرمجاز در رابطه با اعتیاد، قوای جنسی و … کرده است.

 

فرمانده انتظامی کوهبنان بیان کرد: پزشک این داروخانه ضمن سوء‌استفاده از حسن نیت مردم با شگردی خاص داروهای تاریخ مصرف گذشته را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌داد که از این طریق سودهای کلانی را به جیب می‌زد.

 

وی افزود: سوءاستفاده از دفترچه بیمه مردم از دیگر موارد تخلف گزارش شده در این داروخانه است که مسئولان داروخانه به غیر از نسخه پزشک مربوطه با جداکردن برگه سفید از دفترچه بیمه مراجعه‌کنندگان و جعل مهر پزشکان متخصص خارج از استان اقدام به دریافت وجه نامشروع از شرکت‌های بیمه‌ای می‌کردند.

 

صیفوری ابراز داشت: بیشترین نسخه‌های تقلبی با جعل مهر پزشکان متخصص مربوط به شرکت بیمه زغال‌سنگ است که در این راستا تمام کارکنان و پزشک داروخانه دستگیر و ضمن پلمب داروخانه افراد خاطی برای انجام سایر امورات در اختیار دادگستری شهرستان قرار گرفتند و پرونده در حال رسیدگی است.

 

وی از تمام شهروندان کوهبنانی خواست در صورتی که از داروخانه متخلف شکایتی دارند مستقیما به فرماندهی انتظامی و یا دادگستری شهرستان مراجعه کنند تا طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

 

فرمانده انتظامی کوهبنان افزود: طی ماه‌های گذشته شاهد چندین مورد کلاهبرداری مالی اینترنتی در شهرستان کوهبنان بوده‌ایم که در آخرین مورد طی روزهای گذشته حدود ۹ میلیون تومان از حساب شخصی برداشت شده که این مهم با هوشیاری نیروهای انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.

 

صیفوری اظهار کرد: دشمنان تصمیم گرفتند با تهاجم فرهنگی و گسترش شبکه‌های مجازی به اهداف شوم خود برسند که بارها شاهد تذکر و بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه بوده‌ایم.

 

وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان با پخش و گسترش برخی شایعات و خرافات در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش هستند تا به هر طریق ممکن به اهداف شوم و پلید خود دست یابند که هوشیاری مردم بسیار ضروری است.

 

صیفوری گفت: در بحث فضای مجازی باید کاربر از بیان مطالب سیاسی و اخلاقی که صحت آنان مشخص نیست پرهیز کنند در غیر این صورت نویسنده و انتشار دهنده این پیام‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشد.

 

وی تأکید کرد: کلاهبرداران به شگردهای مختلف وارد عمل می‌شوند که گاهی خود را آشنا و یا از کارکنان ادارات معتبر و مسؤولان جشنواره‌های در حال شکل‌گیری و یا برگزار شده معرفی می‌کنند تا اطمینان خاطر طرف را جلب و بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به خارج کردن پول از حساب شخص مورد نظر اقدام کنند.

 

فرمانده انتظامی کوهبنان بیان داشت: به دلیل عدم آگاهی و یا نظارت والدین بسیاری از جوانان و نوجوانان به‌صورت ناخواسته مشکلاتی برای خود و خانواده‌ها به واسطه استفاده زیاد از فضاهای مجازی به‌وجود می‌آورند که نظارت بیشتر والدین را می‌طلبد.

 

صیفوری خاطرنشان کرد: مردم هرگونه مورد مشکوک را بدون وقفه با اداره اطلاعات و فرماندهی انتظامی شهرستان در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین مدت رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/