تداوم آسفالت معابر و خیابان های زرند تا حل شدن مشکلات این بخش

محمدی شهردار زرند از تداوم آسفالت معابر و خیابان های زرند تا حل شدن مشکلات این بخش خبر داد و افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار زرند گفت از تداوم آسفالت و لکه گیری معابر و خیابان های زرند تا زمانی که مشکلات این بخش تمام شود، خبر داد.

 

Asfalt

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با اعلام این خبر گفت: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: آسفالت و لکه گیری معابر یکی از اولویت های برنامه های شهرداری در سال ۹۵ می باشد که با جدیت این امر را پیگیری خواهیم کرد.

 

شهردار زرند افزود: طرح لکه گیری و آسفالت معابر در سطح شهر تا زمانی ادامه دارد که تمامی مشکلات در این بخش مرتفع شود و در این خصوص نیروهای معاونت فنی و شهرسازی با اولویت بندی معابر در حال لکه گیری خیابان ها و کوچه های سطح شهر می باشند.

 

وی گفت: خیابان ادیب و پرستار شمالی از چندین سال پیش در بودجه شهرداری جهت آسفالت معابر قرار داشتند که این طرح در سال جاری تحقق پیدا کرده است.

 

محمدی گفت: برای خیابان ادیب  با ۷۰۰۰متر مربع مساحت ۷۶۰تن آسفالت پخش شده است، که هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال برای شهرداری در برداشته است.

 

وی افزود: این خیابان با طول ۵۰۰متر و عرض ۱۴متر بیش از ۱۳۰میلیون ریال هزینه زیر سازی و شن ریزی نیز انجام شده است.

 

شهردار زرند از اجرای عملیات روکش خیابان پرستار شمالی با مساحت ۴۲۰۰متر مربع نیز خبر داد و گفت: در این خیابان نیز بیش از ۳۲۸تن آسفالت توسط نیروهای شهرداری پخش شده است.

 

وی هزینه کل این پروژه را ۶۵۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم با آسفالت این دو معبر شاهد کاهش بار ترافیکی در بلوار ۹ دی باشیم.

 

لازم به ذکر است، عملیات روکش آسفالت خیابان های ادیب و پرستار با صرف هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

 

انتهای پیام/