نیاز ۲۰میلیارد ریالی شهرداری زرند برای آبرسانی به فضاهای سبز

محمدی شهردار زرند در نشست شورای حفاظت از منابع اب این شهرستان، گفت: ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به فضاهای سبزشهر نیاز است.

مهندس محمدی شهردار زرند گفت: ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به فضاهای سبزشهر نیاز است.

 

Mohammadi-Shahrdar

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان زرند با اشاره به عدم توجه شهروندان به آب و منابع آبی، اظهار داشت: متأسفانه در شهرستان زرند و استان کرمان آنچنان که شایسته و بایسته است به منابع آبی و استفاده بهینه از آن توجه نمی شود و باید تلاش کنیم از آب حداکثر استفاده را ببریم.

 

شهردار زرند ضمن تشریح فعالیت های شهرداری در خصوص حفاظت از منابع آبی، گفت: شهرداری زرند با راه اندازی چاه شماره یک (میدان بسیج) توانسته است انشعاب های آب شرب بوستان های فجر و اندیشه را جمع آوری و به سیستم آب شور وصل نماید.

 

وی افزود: قطع آب شرب بوستان ۱۸هزاری نیز طی چند ماه گذشته جمع آوری شده است و با لوله کشی هایی که از سمت چاه های سطح شهر انجام گرفته است این بوستان نیز به آب شور وصل شده است.

 

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری زرند با ۷کیلومتر لوله کشی توانسته است قسمت هایی از شهر را از جمله بلوار ۱۵خرداد، پارک شهید، میدان ۲۲بهمن، میدان شهداء، میدان کارگر، میدان سجادیه، میدان جهاد، بلوار آزادی، میدان امام خمینی و میدان خاتم الانبیاء را به سیستم آب شور وصل نماید.

 

وی گفت: با توجه به همه این اقدامات این نهاد سعی دارد با ۱۳ کیلومتر لوله کشی دیگر در سطح شهر کلیه انشعابات آب های شرب را جمع آوری و سیستم آبیاری شهرداری را به سیستم آب غیر شرب متصل نماید.

 

شهردار زرند هزینه اجرای این طرح را بیش از ۲۰میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این سیستم بتوانیم نقش موثری در حفاظت از منابع آبی ایفا نماییم.

 

انتهای پیام/