بزرگ مرد خاندان آل طه اسطوره ی عظیم وطن دوستی است

علیمردان خان آل طه (موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و واحد کوهبنان) و مهندس محمدرضا صالحی با حضور در دفتر شهردار کوهبنان با محسنی شهردار و اعضای شورای شهر کوهبنان، دیدار کردند.

شهردار کوهبنان گفت: بزرگ مرد خاندان آلطه اسطوره ی عظیم وطن دوستی است.

 

shahrdari-kouhbanan


به گزارش صدای زرند از کوهبنان، علیمردان خان آل طه (موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و واحد کوهبنان) و مهندس محمدرضا صالحی با حضور در دفتر شهردار کوهبنان با محسنی شهردار و اعضای شورای شهر کوهبنان، دیدار کردند.

 

“یاسر محسنی” شهردار کوهبنان اظهار داشت: حاج آقای آل طه اسطوره ی بزرگ وطن دوستی هستند که عرق وطن خواهی ایشان به کوهبنان، همواره زبانزد عام بوده است.

 

وی افزود: همواره در کلیه ی عرصه ها، تعامل و همکاری خوب بزرگمرد خاندان آل طه را شاهد بودیم که امیدواریم در آینده نیز، مشاوره و همراهی ایشان، توشه ی راه خدمتگزاری ما باشد.

 

در ادامه ی این دیدار صمیمی آل طه گفت: در آغاز ورود به شهر کوهبنان و گذر کوتاه در شهر، به وضوح شاهد بودم که فکری باز و اندیشه ای نو در کوهبنان، مدیریت شهری و عمرانی می کند که جا دارد از زحمات وافر جناب محسنی شهردار کوهبنان تقدیر و تشکر کنم.

 

در ادامه ی این دیدار در مورد برخی مسایل و مشکلات کوهبنان گفتگو شد و در پایان جناب آقای آلطه با اهدای لوح تقدیر از آقای محسنی شهردار کوهبنان تقدیر کرد.

 

 

shahrdari-kouhbanan2

 

 

انتهای پیام/