برگزاری مراسم جزء خوانی قران در اخرین جمعه ماه رمضان در زرند

شهردار زرند از برگزاری مراسم جزء خوانی قران کریم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برتر در پارک شهید این شهرستان خبر داد.

محمدی شهردار زرند از برگزاری مراسم جزء خوانی قران کریم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برتر در پارک شهید این شهرستان خبر داد.

 

Mohammadi-Shahrdar

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با اعلام این خبر، گفت: این طرح با همکاری دفتر امام جمعه زرند و سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، سپاه، موسسه نشر اخلاقیات شهداء و قاریان قران زرند برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: سعی داریم این همایش بزرگ را که برای اولین بار در شهرستان انجام می گیرد، در محل پارک شهید و جوار مطهر قبور شهداء گمنام به سرانجام برسانیم.

 

شهردار زرند افزود: یکی از اهداف شهرداری در خصوص برنامه های فرهنگی استفاده از مکان ها و فضاهای باز می باشد که خوشبختانه استقبال شهروندان نیز از این برنامه ها باعث دلگرمی ما نیز شده است.

 

وی تصریح کرد: شهر زرند یکی از شهرهای مذهبی با دیرینه قوی می باشد و ما نیز باید با همکاری همه نهادهای شهرستان بسترهای فرهنگی شهر را احیا نماییم و در راستای فعالیت های فرهنگی گام برداریم.

 

محمدی گفت: ایجاد زیر ساخت های مناسب و تلاش در راستای تقویت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و استفاده صحیح از این برنامه ها می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را کاهش دهد.

 

وی در ادامه افزود: ما تصمیم داریم در سال جدید با نگاه تخصصی به مقوله فرهنگ بپردازیم تا با پرهیز از نگاه صرفا عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی را گسترش بدهیم.

 

شهردار زرند از مدیران مجموعه شهرداری خواست تا با همت و تلاش بیشتر در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های فرهنگی شهرداری گام بردارند.

 

انتهای پیام/