دسترسی به شبکه های صدا و سیما حداقل نیاز و انتظار مردم است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: دسترسی مردم به شبکه های صدا و سیما از حداقل نیاز و انتظارات آنهاست.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: دسترسی مردم به شبکه های صدا و سیما از حداقل نیاز و انتظارات آنهاست.

 

Amiri-Zarand

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری خامکانی” در دیدار مجمع نمایندگان استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در صدا و سیمای کرمان گفت: ما با درک صدا و سیما  می دانیم که در این شرایط مالی کار سختی دارند ولی انتظار فرهنگ سازی از این سازمان زیاد است.

 

وی افزود: صدا وسیما مخاطب فراگیر دارد و نبودشان بلافاصله مشهود خواهد شد.

 

امیری با تقدیر از  صدا وسیمای مرکز کرمان گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان با روحیه ای باز و به دور از نگاه سیاسی تلاش می کند و ما نیز آماده کمک به این سازمان در برنامه ششم توسعه هستیم.

 

وی با اشاره به تلاش به جهت پوشش دیجیتال تمامی مناطق استان بیان کرد: در این خصوص گرچه پوشش دیجیتال استان به ۹۱ درصد رسیده است اما می خواهیم که این ۹ درصد هم پوشش داده شود.

 

وی ادامه داد: هرچند این امر کار هزینه بری است ولی هنوز روستاهایی هستند که پوشش آنالوگ هم ندارند.

 

امیری تاکید کرد: پوشش دیجیتال کمک می کند که جوانان کمتر به طرف شبکه های ماهواره بروند و باعث  ترویج اطلاع رسانی می شود.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان خاطر نشان کرد: در گذشته شاهد بودیم که صدا وسیمای مرکز کرمان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همکاری خوبی داشته اند و در این دوره نیز آماده همکاری هستیم.

 

امیری افزود: نمایندگان مجلس در یک ماه گذشته درگیر کمیسیون ها و شعب مجلس بوده اند.

 

وی  گفت: نمایندگان استان در مدیریت مجلس نقش خوب و برجسته ای نسبت به خیلی از استان ها دارند و حضور نمایندگان به عنوان رئیس ، نایب رئیس ،دبیر ، سخنگو و عضو در کمیسیون ها پررنگ است.

 

وی بیان کرد: همکاران بر اساس تجربه و تخصص خود تلاش داشتند که در اکثر کمیسیون های تخصصی حضور داشته باشند که خوشبختانه نمایندگان استان در اکثر کمیسیون ها حضور دارند تا بتوانند در هر بخش نقش موثری داشته باشند.

 

در این دیدار دیگر نمایندگان استان در مجلس نیز به ارایه پیشنهادات و مشکلات مناطق خود پرداختند و خواستار همکاری صدا و سیمای مراکز کرمان در این مناطق شدند.

 

انتهای پیام/