شهادت آیت الله بهشتی تقابل اسلام ناب با اسلام آمریکایی بود/ حجم پرونده ها قضایی شهرستان زرند بالاست

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: شهادت آیت الله بهشتی تقابل اسلام ناب با اسلام آمریکایی را به تصویر می کشد و دشمنانی که ایشان را انحصارطلب می نامیدند دلیلش این بود که اعتقاد داشت این انقلاب باید به دست کسانی باشد که اسلام ناب را قبول دارند.

امام جمعه زرند گفت: شهادت آیت الله بهشتی تقابل اسلام ناب با اسلام آمریکایی را به تصویر می کشد و دشمنانی که ایشان را انحصارطلب می نامیدند دلیلش این بود که اعتقاد داشت این انقلاب باید به دست کسانی باشد که اسلام ناب را قبول دارند.

 

Ebrahimi1

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و شب های پرفضیلت قدر، خطبه اول خود را به تببین آیاتی پرداخت که در آنها از نام امیرالمومنین یاد شده است اما علمای درباری بنی امیه این آیات را تاویل برده اند.

 

امام جمعه زرند در انتهای خطبه اول مهم ترین خواست امیرالمومنین (ع) را ایجاد عدالت اجتماعی مبنی بر احکام اسلام دانست.

 

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب و ۷۲ تن از یارانشان گفت: شهادت آیت الله بهشتی تقابل اسلام ناب با اسلام آمریکایی را به تصویر می کشد و دشمنانی که ایشان را انحصارطلب می نامیدند دلیلش این بود که اعتقاد داشت این انقلاب باید به دست کسانی باشد که اسلام ناب را قبول دارند.

 

وی افزود: شهید بهشتی تا وقتی که زنده بود هدفش اعتلای اسلام و انقلاب بود و وقتی هم که به شهادت رسید با خونش باعث حفظ و پایداری بیشتر انقلاب اسلامی شد.

 

ابراهیمی با تبریک هفته قضا به همه قضات، اظهار داشت: قاضی تا وقتی که به عدل و حق حکم کند دست خدا همراه اوست و وقتی که به ناحق حکم کند خدا رحمتش را از او و مردم می گیرد و به گفته امام نه تنها باعث بدبینی مردم به دادگستری می شود بلکه به نظام هم بدبین می شوند.

 

وی به سخنان رئیس دادگستری زرند قبل از خطبه ها اشاره کرد و گفت: در ماه میانگین ۲۵۰ پرونده در شهرستان زرند مختومه می شود که حجم بالایی است بنابراین باید کوشش کنیم خصومت و دشمنی صورت نگیرد و اختلافات را بین خودمان حل و فصل کنیم تا کار به دستگاه قضا نرسد.

 

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به سالروز سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب در ۶تیر گفت: خدا می خواست که امام خامنه ای حفظ شود تا انقلاب ما به دست ایشان رشد کند و همانطور که می بینید زمان رهبری ایشان با امام خیلی متفاوت شده است و کشور ما در معرض انواع تهاجم هاست اما باز هم یکی از امن ترین کشورهای جهان هستیم.

 

امام جمعه زرند به وقایع بحرین نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مردم بحرین واقعا مظلوم واقع شده اند و رهبر شیعیان بحرین شیخ عیسی قاسم را که زاده و رشد یافته بحرین است صلب تابعیت کرده اند.

 

وی افزود: بنازم سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را که در نامه مهمی، به سران ظلم در بحرین و آل خلیفه اخطار دادند و این بیانیه ایشان برخاسته از روحیه علوی است که اینچنین از مظلوم حمایت می کند.

 

خطیب جمعه زرند در پایان باز هم به بحران کم آبی تاکید کرد و گفت: صرفه جویی در آب را فراموش نکنید چرا که با این وضعیت آینده خطرناکی در پیش است و استفاده مسرفانه از منابع آب و برق و … جایز نیست و حرام است.

 

در پایان خطبه ها اعلام شد نمازجمعه هفته آینده در محل مصلی پییامبر اعظم (ص) و پس از راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد تا مردم متدین شهرستان با روند ساخت و ساز از نزدیک آشنا بشوند و از کسانی که قصد حضور دارند خواسه شد به علت کمبود فرش، همراه خود زیر انداز بیاورند.

 

انتهای پیام/