وظیفه دادگستری احقاق حقوق مردم است

رییس دادگستری ودادستان عمومی انقلاب شهرستان زرند با حضور در مراکز خدماتی و خانه های کودکان و نوجوانان اداره بهزیستی شهرستان زرند دیداری صمیمی را رقم زدند.

رییس دادگستری زرند در حاشیه بازدید از مراکز خدماتی و خانه های کودکان و نوجوانان اداره بهزیستی شهرستان زرند گفت: وظیفه دادگستری احقاق حقوق مردم است.


به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی بهزستی زرند، رییس دادگستری و دادستان عمومی انقلاب شهرستان زرند به اتفاق رییس بهزیستی شهرستان و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در بازدید از خانه های کودکان و نوجوانان داره بهزیستی شهرستان زرند دیداری صمیمی را با این فرزندان رقم زدند.

 

در بازدید از مرکز خیریه مهدیه الفاطمه سلام الله علیها زرند مدیریت این مرکز ضمن عرض تقدیر و تشکر ارز رییس دادگستری و دادستان عمومی انقلاب زرند، مشکلات حقوقی تعدادی از این فرزندان را بیان نمودند.

 

جعفری رییس دادگستری پس از دیدار با این فرزندان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز میلاد و فرخنده کریم اهل بیتن امام حسن مجتبی (ع) در این زمینه اظهار داشت: وظیفه دادگستری احقاق حقوق مردم است و چنانچه حقی از این عزیزان ضایع شده دادگستری حاضر است با اعلام گزارش و پس از تشکیل پرونده نسبت به احقاق حقوق افراد محجور نگهداری شده در این مراکز اقدام نماید و در مواردی که لازم و ضروری باشد حتی حاضریم وکیل معاضرتی در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

 

در ادامه قویدل دادستان زرند نیز ضمن گرامیداشت این ایام مبارک و مناسبت دهه اکرام ایتام اظهار داشت: یکی از وظایف دادستانی حفظ اموال واشخاص بی سرپرست می باشد و در این زمینه در دادسرا شعبه ی تحت عنوان سرپرستی فعال است و از مسئولین مرکز خواست تا کسانی که محجور یا فاقد سرپرست هستند جهت تشکیل پرونده وحمایت از حقوق قانونی انان به دادسرای عمومی وانقلاب زرند معرفی نمایند.

 

همچنین ایشان در خصوص بحث جدی آسیب ها ودر معرض قرار گرفتن این فرزندان در مقال اینطور مسائل ایشان را بسیار سفارش به مراقبت از خود و دوستان کردند.

 

دادستان زرند با تاکید بر بازدید از مراکز دیگر بهزیستی در اینده گفت: در حیطه کاری خود با تعامل و همکاری یاریگر بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه ی هدف هستیم.

 

رییس دادگستری ودادستان عمومی انقلاب شهرستان زرند در ادامه از بخش های مختلف خدماتی اداره بهزیستی از جمله کمپ اقامتی میان مدت اداره بهزیستی بازدید به عمل اوردند.

 

وهمچنین در حاشیه این مراسم طهماسبی رییس بهزیستی نیز یا اشاره به وسعت مشکلات جامعه ی هدف گفت: بهزیستی نهادی است که در راستای رسیدن به اهداف خود وظایف سنگینی را بر دوش دارد و ارائه خدمات به جامعه ی هدف با همت و پشتکار مسئولین ساعی و دلسوز محقق می شود.

 

همچنین ایشان هدف از این چنین بازدیدهایی افزایش تعامل بین بخشی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

 

Behzisty-zarand (5)

Behzisty-zarand (2)

Behzisty-zarand (4)

Behzisty-zarand (3)

Behzisty-zarand (1)

 

انتهای پیام/