پخش آسفالت به طور روزانه در سطح شهر زرند/ پخش بیش از ۴ هزار تن آسفالت در طی سه ماه اول سال

ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از پخش آسفالت به طور روزانه در سطح شهر خبر داد.

ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از پخش آسفالت به طور روزانه در سطح شهر خبر داد.

 

Asfalt

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد ایزدی” معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند با اعلام این خبر، گفت: با توجه به راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری و بی نیازی این نهاد مردمی به خرید اسفالت خوشبختانه طی سه ماه اول سال ۹۵ به رشد چشمگیری در پخش آسفالت دست پیدا کرده ایم.

 

وی گفت: تمام سعی شهرداری در سال ۹۵ انجام پروژه های است که از سالهای گذشته در بحث آسفالت مانده است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام گرفته بتوانیم در سال جاری حداقل نیاز شهروندان در بحث آسفالت را برطرف نمائیم.

 

ایزدی تصریح کرد: سعی داریم با استفاده از توان خود مجموعه شهرداری امسال بیش از ۵۰۰هزار مترمربع از معابر سطح شهر زرند را زیر پوشش آسفالت ببریم که در این راه همراهی و صبوری شهروندان می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

 

وی افزود: پخش بیش از ۲۸۰۰تن اسفالت فنیشری در معابری و گلوگاههای مهم شهر از جمله خیابان ادیب،پرستار شمالی ،شهید عربزاده،معلم از جمله اقدامات تاثیر گذار در پروژه آسفالت معابر بوده است.

 

معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند گفت: لکه گیری مناطق قرنی ،خرمشهر،شهید فهمیده نیز به طور کامل انجام گرفته است که در این خصوص نیز بیش از۱۲۰۰تن آسفالت تولید و پخش شده است.

 

وی بیان داشت: با پخش بیش از ۴۰۰۰تن آسفالت در طی سه ماه اول سال بیش از ۳۴۰۰۰مترمربع از معابر سطح شهر زرند از آسفالت سالم و لکه گیری بی نیاز شده اند و به زودی سایر معابر و مناطق شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار خواهند گرفت.

 

ایزدی خاطرنشان کرد: با تاکید مهندس محمدی شهردار زرند سعی داریم پخش آسفالت در سطح شهر را به صورت جهادی به نمایش بگذاریم تا بتوانیم جوابگوی نیاز اولیه شهروندان در شهرنشینی باشیم.

 

انتهای پیام/