شهرداری زرند در مسیر اجرای توقعات شهروندان / شهردار زرند: تمام توان شهرداری را در مسیر بهبود شرایط شهری به کار بسته ایم (+تصاویر)

عصر دیروز با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین اجرایی و مدیریتی شهرستان زرند بازدیدی از طرح های در حال اجرا و مورد بهره برداری شهرداری زرند به عمل آمد و افتتاح رسمی بهره برداری از چند طرح آسفالت شهری نیز انجام شد.

عصر دیروز با حضور مسئولین شهرستانی از برخی از طرح های اجرایی و در حال بهره برداری شهرداری زرند بازدید به عمل آمد.

 

به گزارش صدای زرند، عصر روز شنبه پنجم خرداد ماه با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار زرند، مهندس محمدی شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین اجرایی و مدیریتی شهرستان زرند بازدیدی از طرح های در حال اجرا و مورد بهره برداری شهرداری زرند به عمل آمد و افتتاح رسمی بهره برداری از چند طرح آسفالت شهری نیز انجام شد.

 

در این روز کلنگ زنی طرح احداث یک واحد گلخانه نیمه اتوماتیک برای تامین نیازهای شهرداری در زمینه فضای سبز توسط مسئولین انجام و مراسم افتتاح و بهره برداری رسمی از آسفالت خیابان های پرستار شمالی و ادیب و نیز بهره برداری از طرح احیاء و بازسازی پارک فجر برگزار شد.

 

در این روز از پروژه احداث بلوار پارسیان که بخش شرقی و غربی شهر زرند را به هم وصل خواهد کرد و به عنوان یک مسیر استراتژیک برای شهرستان زرند محسوب می شود نیز بازدید به عمل آمد.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در حاشیه این بازدیدها گفت: بسیار خرسندیم که امروز می توانیم این را اعلام کنیم که توان فنی شهرداری زرند در زمینه آسفالت معابر شهری و بسیاری زمینه های دیگر بسیار بالا بوده و ما می توانیم با کمترین هزینه ها کارهای بزرگی را انجام دهیم.

 

وی گفت: اگر مسئولین از لحاظ مالی تنها در خرید قیر ما را یاری کنند در کوتاه ترین زمان ممکن تمام معابر شهر را آسفالت و لکه گیری خواهیم کرد.

 

محمدی در بازدید از طرح احداث پلاتوی نمایشی زرند که توسط شهرداری در حال احداث می باشد، گفت: این پلاتو به عنوان یکی از بزرگترین پلاتوهای نمایشی جنوب شرق ایران محسوب می شود که با افتخار اعلام می کنیم که تمام مراحل ساخت و راه اندازی آن با توان داخلی شهرداری زرند و با استفاده بهینه از کارکنان شهرداری و امکانات داخلی آن در حال راه انجام می باشد و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

شهردار زرند در بازدید از کارگاه تولید قطعات بُتنی شهرداری زرند اظهار داشت: این کارگاه برای زیباسازی شهر به ما کمک زیادی خواهد کرد و تمام آن توسط امکانات داخلی و توان و تخصص کارکنان شهرداری در حال بهره برداری می باشد.

 

وی همچنین گفت: تمام تلاش خود را بر این گذاشته ایم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را در شهرداری و با استفاده از توان و امکانات شهرداری اجرایی کنیم که در این مسیر همت و همراهی کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری غیرقابل انکار است که خوشبختانه با همراهی و همکاری شورای شهر و دیگر مسئولین شهرستان نیز همراه بوده است.

 

محمدی افزود: اگر مسئولین بتوانند از هر راهی که امکان آن وجود دارد مبلغی را به شهرداری کمک کنند با مدیریت جهادی و توان و امکانات داخلی شهرداری کارهای بزرگی انجام خواهیم داد تا بتوانیم رضایت شهروندان و نیز سرمایه گذاران را برای ورود سرمایه های خود در مسیر توسعه شهر جلب نماییم.

 

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (1)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (2)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (3)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (4)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (5)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (6)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (7)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (8)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (9)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (10)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (11)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (12)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (13)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (14)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (15)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (16)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (17)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (18)

Tarhaye-shahrdari-zarand-950405_ (19)

انتهای پیام/