فعالیت های شهرداری زرند همسو با اقتصاد مقاومتی بوده است / خلاقیت و اراده مهمتر از وجود سرمایه در یک سیستم می باشد

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس در ضیافت افطاری خانواده بزرگ شهرداری زرند، گفت: فعالیت های شهرداری زرند همسو با اقتصاد مقاومتی بوده است.

دکتر امیری رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در ضیافت افطاری خانواده بزرگ شهرداری زرند، گفت: فعالیت های شهرداری زرند همسو با اقتصاد مقاومتی بوده است.

amiri

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در ضیافت افطاری خانواده بزرگ شهرداری زرند که در تالار مریم این شهر برگزار شد، گفت: با حضور مهندس محمدی در شهرداری و همت شما کارکنان سختکوش شهرداری شاهد یک جهش بزرگ در شهرداری در ماههای اخیر بوده ایم.

 

وی ضمن تشکر از پرسنل شهرداری گفت: این روزها نام شهرداری با فعالیت های شما عزیزان به نیکی یاد می شود و شما توانسته اید با مدیریت مناسب اقتصاد مقاومتی را در شهرداری پیاده کنید.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: شما ثابت کردید که بدون پول هم می توان کارهای بزرگ انجام داد و مهمتر از پول خلاقیت و اراده است که در شما وجود دارد و توانسته اید با همت و سختکوشی بسیاری از مردم را راضی کنید.

 

امیری گفت: بنده نیز با گزارشی که امروز مهندس محمدی شهردار زرند از فعالیت های اخیر شهرداری به من داد احساس مسئولیت می کنم و هرجا که نیاز باشد با پیگیری مسائل به شهرداری کمک خواهم کرد.

 

وی افزود: بدون شک اگر همه شما و مردم نسبت به شهرداری احساس بیگانگی نکنند تمامی امکانات موجود در جهت پیشرفت شهر استفاده خواهد شد ولی اگر اینگونه نباشد حتی با تزریق سرمایه زیاد به سیستم بخش زیادی از آن حیف و میل خواهد شد.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با بیان اینکه فعالیت های شهرداری زرند همسو با اقتصاد مقاومتی بوده است، افزود: برای پیشرفت شهر زرند و شهرداری مذاکراتی با سازمان شهرداری های کشور و استانداری کرمان داشته ام که باز پیگیری این موضوع خواهم بود.

 

ایشان در پایان گفت: زیباسازی شهر و فعالیت های شهرداری در سطح شهر موجب ایجاد انگیز، امید و  ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان می شود که با کاهش افسردگی در جامعه حتی می توان شاهد کاهش خودکشی ها و عواقب دیگر در شهر باشیم.

 

انتهای پیام/