اصلاح تقاطع دشتخاک در جاده زرند – کوهبنان

فرماندار زرند با اشاره به حادثه‌خیر بودن تقاطع دشتخاک واقع در جاده کوهبنان – زرند خواستار اصلاح این تقاطع در اسرع وقت شد.

فرماندار زرند با اشاره به حادثه‌خیر بودن تقاطع دشتخاک واقع در جاده زرند – کوهبنان خواستار اصلاح این تقاطع در اسرع وقت شد.

 

jalse-tarafik

 

به گزارش صدای زرند، به منظور رفع بخشی از مشکلات ترافیکی شهرستان زرند، اعضای شورای ترافیک این شهرستان در فرمانداری تشکیل جلسه دادند.

 

“حبیب‌ الله خنجری” فرماندار زرند در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی ترافیک نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، گفت: تصادفات رانندگی و ایمنی ترافیک به مسأله‌ای بسیار حساس تبدیل شده که ذهن مردم و مسؤولان را به خود مشغول ساخته است.

 

وی تقاطع دشتخاک واقع در جاده کوهبنان را یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان زرند عنوان کرد و از ادارات مربوطه خواست تا در مورد اصلاح این تقاطع چاره‌اندیشی شود.

 

پل عابر پیاده نصب شده در خیابان امام زرند نیز یکی از موضوعات مورد بحث این شورا بود که کسبه نزدیک این پل به احداث آن معترض هستند و مقرر شد با کارشناسی مجدد این پل، شهرداری نسبت به رفع نواقص فنی اقدام کند.

 

همچنین شهرداری و اداره برق زرند موظف به نصب روشنایی در تقاطع مسکن مهر و میدان سرداران شدند و پارک ترافیک هم باید توسط شورای شهر و شهرداری مجدداً راه‌اندازی شود.

 

شهردار یزدانشهر هم بحث اخذ عوارض از کامیون‌هایی که از داخل شهر یزدانشهر عبور می‌کنند را مطرح کرد که مقرر شد مجوز لازم در این زمینه از استانداری اخذ شود.

 

انتهای پیام/