رشد شاخص‌های کمی و کیفی در ثبت احوال زرند

فرماندار زرند گفت: شاخص‌های کمی و کیفی در ثبت احوال این شهرستان رشد یافته است.

فرماندار زرند گفت: شاخص‌های کمی و کیفی در ثبت احوال این شهرستان رشد یافته است.

 

Khanjari_ (1)

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌ الله خنجری” در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان با اشاره به جایگاه ثبت احوال به‌ عنوان نهادی حاکمیتی گفت: پایه استحکام و اطمینان از هویت افراد، اسناد موجود در ثبت احوال است، چراکه این اسناد، ملاک عمل مناسبی در احراز هویت و کسب خدمات مختلف در جامعه محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به رشد شاخص‌های کمی و کیفی در ثبت احوال شهرستان زرند اظهار کرد: امروزه احساس نیاز به خدمات ثبت احوال نشانگر نقش مهم و منحصر به‌فرد این نهاد در دنیا است و به همین دلیل همکاری با ثبت احوال بیش از گذشته ضرورت پیدا می‌کند.

 

فرماندار زرند افزود: امروزه علاوه بر افراد جامعه، همه سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی نیازمند خدمات هویتی و آمار به‌روز ثبت احوال هستند.

 

“مجید نخعی” رئیس اداره ثبت احوال شهرستان زرند نیز به‌روز رسانی و صدور شناسنامه‌های مکانیزه، ثبت ۹۸ درصد وقایع حیاتی شهرستان در مهلت قانونی، صدور کارت ملی هوشمند حداقل پنج برابر سال قبل، راه‌اندازی دفتر پیشخوان ثبت احوال در اداره ثبت احوال را از جمله اقدامات این اداره برشمرد.

 

وی یادآور شد: ارائه راهکارهای مناسب از سوی اعضای شورا می‌تواند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت جامعه، این نهاد خدمت رسان را یاری کند.

 

انتهای پیام/