زمان و مسیر راهپیمایی روز قدس در زرند اعلام شد

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۱ تیر ماه از محل میدان ۲۲ بهمن زرند آغاز می‌شود.

راهپیمایی روز قدس امسال در زرند از محل میدان ۲۲ بهمن به سمت مصلای پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.

 

Masir-ghods-Zarand (1)

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به احادیث و روایات اظهار داشت: دشمنان‌ با موجودیت اسلام ناب محمدی(ص) و مسلمانان مشکل دارند و هر روز با ترفند‌های مختلف در صدد ‌ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، لذا نباید حرکت مسؤولان در راستای خواسته‌های دشمنان به ویژه آمریکا باشد‌.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن را باید ‌شناخت و همین حضور مردم در راهپیمایی‌هاست که سبب رعب و وحشت در دل دشمن می‌شود و جرات تعرض را پیدا نمی‌کنند.

 

ابراهیمی به اهمیت ‌روز قدس اشاره کرد و این روز را روز فریاد‌خواهی ملت‌های مسلمان علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس دانست که از عوامل مهم تأثیرگذار در بیداری جهان اسلام بوده و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن می‌تواند زمینه‌ساز نابودی غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی شود و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم کند.

 

وی ادامه داد: همه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری و تعامل یکدیگر تمهیداتی اتخاذ کنند که راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر و با عظمت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

 

“حبیب‌ الله خنجری” فرماندار زرند هم با اشاره به اهمیت روز قدس بر حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی این روز تأکید و خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان زرند بار دیگر با حضور گسترده و کم‌نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب قدس را محکوم می‌کنند.

 

گفتنی است، شروع و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر زرند ساعت  ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۱ تیر ماه برابر با ۲۵ رمضان از محل میدان ۲۲ بهمن تا مصلای پیامبر اعظم(ص) زرند واقع در خیابان امین می باشد.

 

نماز جمعه این هفته نیز در مصلای پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود و ضمن دعوت از تمام مردم مومن و ولایتمدار زرند برای حضور پرشکوه در این مراسم عبادی و سیاسی، لطفا زیرانداز و مهر همراه داشته باشید.

 

 

Masir-ghods-Zarand (2)

 

انتهای پیام/