از آزمون استخدامی سال ۹۴ چه خبر؟؟ / شرکت کنندگان در آزمون سلام می رسانند

صدای زرند : جای بسی تاسف دارد برای ما که رسانه ی این شهرستان هستیم و تاکنون از سرانجام آزمون استخدامی سال ۹۴ کارخانه فولاد زرند ایرانیان اطلاع دقیقی نداشتیم و متاسفانه بعد از اعلام جدید این کارخانه مبنی بر جذب نیرو، از طریق شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سال ۹۴ این کارخانه با خبر می شویم که: “چطور هنوز که تکلیف نتایج آزمون استخدامی قبلی این کارخانه مشخص نشده است دوباره آزمون برگزار می کنند؟؟ آیا باز می خواهند عده ای را سرکار بگذارند؟”

stekhdami-Folad_02

صدای زرند: جای بسی تاسف دارد برای ما که رسانه ی این شهرستان هستیم و تاکنون از سرانجام آزمون استخدامی سال ۹۴ کارخانه فولاد زرند ایرانیان اطلاع دقیقی نداشتیم و متاسفانه بعد از اعلام جدید این کارخانه مبنی بر جذب نیرو، از طریق شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سال ۹۴ این کارخانه با خبر می شویم که: “چطور هنوز که تکلیف نتایج آزمون استخدامی قبلی این کارخانه مشخص نشده است دوباره آزمون برگزار می کنند؟؟ آیا باز می خواهند عده ای را سرکار بگذارند؟”

حدود یک سال پیش بود که طبق اعلام سایت رسمی جذب نیروی کارخانه فولاد زرند ایرانیان (www.jobmidhco.ir) جذب حدود ۱۰۰ نیرو در بخش های مختلف این کارخانه فراخوان شد و بنا به اعلام همین سایت در ۲۹ خرداد ماه سال ۹۴ آزمونی برای جذب این نیروها برگزار شد. طبق اعلام شرکت کنندگان در این آزمون در شهریور ماه همان سال عده ای برای طی کردن مرحله پایانی آزمون جذب در این نهاد، به مصاحبه دعوت شدند و از آن زمان تاکنون همچنان منتظر نتیجه نهایی این آزمون هستند!

 

ما هیچ قصدی مبنی بر دخالت در روند آزمون حاضر و آزمون برگزار شده در سال قبل نداریم و امیدواریم که مشکلات به خوبی و هرچه زودتر حل شود. اما به نظر شما، چرا باید اینگونه رفتار شود؟

 

یکی از کاربران صدای زرند که در مصاحبه سال گذشته حضور داشت به ما گفت: اکنون یک سال است که تمام زندگی خود را بلاتکلیف گذاشته ایم و منتظر اعلام نتایج این آزمون هستیم.

 

وی گفت: طبق آخرین اعلام مسئولین شهرستانی قرار بود همزمان با اعلام فرخوان جدید جذب نیرو، نتایج آزمون قبل نیز اعلام شود که متاسفانه هنوز هیچ خبری از آن نشده است.

 

اما همه این شرایط را که کنار هم قرار دهیم؛ برگزاری این آزمون تاکنون نتیجه ای جز ایجاد فشار روانی برای شرکت کنندگان در این آزمون نداشته است. حتی از روز گذشته با اعلام فراخوان جدید جذب نیرو در کارخانه فولاد زرند ایرانیان، ما به عنوان یکی از رسانه هایی که این خبر را در سایت و کانال صدای زرند قرار داده ایم مورد هجوم سوالات متعدد از سوی کاربران محترم قرار گرفته ایم. این موضوع خود نشان می دهد که شما مسئولین محترم باید چقدر در بیان حرف ها و وعده هایی که در ارتباط با استخدام نیرو آن هم در یک بخش بسیار مهم مانند کارخانه فولاد، بیش از این حساس باشید تا خدایی نکرده موجب دل آزردگی و دلسردی مردم نسبت به یک سیستم نشوید.

 

حال امیدواریم هرچه زودتر نتیجه آزمون استخدامی کارخانه فولاد زرند ایرانیان در سال ۹۴ مشخص شود و با جذب نیرو به ویژه نیروهای بومی در این کارخانه امیدی در بین جوانان این دیار زرخیز و خانواده های آنان ایجاد شود. همچنین امیدواریم که در آزمون های پیش رو نیز توجه ویژه ای به جذب نیروهای متخصص و غیرمتخصص بومی شوند تا جوانان این دیار مجبور به عزیمت به استان های دیگر برای اشتغال و گذران زندگی نشوند.

 

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط:

آگهی جذب نیروی انسانی شرکت فولاد زرند ایرانیان (تیرماه ۹۵) / آدرس سایت استخدام فولاد زرند ایرانیان