بزرگداشت مراسم سیدالشهداء بازسازی حیات حسینی است

حجت‌الاسلام مهدی حسنی درهمایش دهه آخر صفرهیئت های مذهبی بیان داشت: روشن است که باید در جامعه عواملی را ایجاد کرد تا احساسات وعواطف دینی مردم را برانگیزاند تا کاری مشابه کار سیدالشهداء (ع) انجام دهند؛ راه او را ادامه دهند و نسبت به این امر مهم علاقه پیدا کنند.

SedayeZarand.IRصبح امروز رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در همایش دهه آخر صفر هیئت های مذهبی، بزرگداشت مراسم سیدالشهداء را بازسازی حیات حسینی عنوان کرد.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام مهدی حسنی درهمایش دهه آخر صفرهیئت های مذهبی بیان داشت: روشن است که باید در جامعه عواملی را ایجاد کرد تا احساسات وعواطف دینی مردم را برانگیزاند تا کاری مشابه کار سیدالشهداء (ع) انجام دهند؛ راه او را ادامه دهند و نسبت به این امر مهم علاقه پیدا کنند.

حجت‌الاسلام حسنی همچنین اظهارداشت: حادثه ای که بزرگ ترین نقش را در تاریخ اسلام ایفا کرد، حادثه ی شهادت ابی عبدالله بود، او بود که مسیر تاریخ اسلام را عوض کرد، او بود که درسی برای حرکت، نهضت، مقاومت و استقامت تا روز قیامت به انسان ها داد، بدین جهت که آن خاطره تجدید شود.

مهدی حسنی تصریح کرد: بزرگداشت مراسم سیدالشهداء (ع) بازسازی حیات حسینی است، تا ازآن حیات به نحو احسن استفاده شود و نباید به بحث های علمی اکتفا کنیم.

وی در پایان گفت: زنده نگه داشتن خاطره ی سیدالشهداء(ع) و مظلومیت او از راه احساسات شورانگیز حزن و گریه و سوگواری امکان دارد.

انتهای پیام/