پیام شهردار زرند برای دعوت به راهپیمایی روز قدس

شهردار زرند طی پیامی از مردم شهیدپرور و غیور این شهر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

شهردار زرند طی پیامی از مردم شهیدپرور و غیور این شهر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 

Mohammadi-Shahrdar

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در پیامی ضمن حمایت از مسلمانان ستم‌دیده فلسطین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد و خواستار حضور پرشور آنان در این راهپیمایی شد.

 

در این پیام آمده است: « آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می کنند.

 

روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می خواند ،روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریادبرائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست.

 

بی تردید حضورپرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار، پارسا،انقلابی و ولایت مدار شهرستان زرند در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام  و تحقق آرمان آزادی و رهای کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

 

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری زرند از همه خواهران وبرادران همیشه درصحنه ، آگاه و عدالت خواه زرند می خواهم تا بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جمعه، شرکت و پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس وآمریکا  بدهند.»

 

انتهای پیام/