پیام تبریک رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند به‌مناسبت روز ملی صنعت و معدن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند به مناسبت دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن؛ ضمن قدر دانی از تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن، این روز را به این قشر زحمت کش تبریک گفت.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند به مناسبت دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن، ضمن قدر دانی از تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن، این روز را به این قشر زحمت کش تبریک گفت.

 

basere

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “مهدی باصره” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند به مناسبت دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن، ضمن قدر دانی از تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن، این روز را به این قشر زحمت کش تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

« رونق و شکوفایی هر سرزمین و کشوری مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، تعالی و پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده اند.در سالی که به نام ” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل” نامگذاری شده است. همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه روز قدس، دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک میگویم و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 

شهرستان زرند با وجود ذخایر غنی زغالسنگ و سنگ آهن و شکل گیری تنها چرخه فولاد کشور نقش مهمی در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور ایفا میکند.

 

مجموعه ذخایر معدنی غنی و قابلیت های صنعتی و معدنی، در کنار نیروی انسانی توانمند، نه تنها به لحاظ کمی و کیفی روند صعودی را در تولید منجر شده، بلکه زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کرده و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای استان به ارمغان آورده و جایگاه استان را در کشور پایدار و مستحکم تر کرده است.»

 

انتهای پیام/