دعوت امام جمعه و فرماندار زرند از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه و فرماندار زرند با صدور پیام های جداگانه ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

امام جمعه و فرماندار زرند با صدور پیام های جداگانه ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

 

khanjeri-ebrahimi

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در پیامی از آحاد مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه شهرستان زرند برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

 

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(فصلت ۳۰)

 

روز قدس، روزی است که یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم‌الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

 

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، در واقع مسلمانان جهان را به اتحاد و همدلی به عنوان یک عنصر حیاتی و راهبردی که همان وحدت و یکپارچگی مسلمین در برابر ظالمان عالم است فرا خواند و مقام معظم رهبری، تنها راه ‌ریشه‌کن ‌کردن‌ این‌ غده‌ سرطانی‌ خطرناک‌ را مقاومت ‌و مبارزه ‌دانست.

 

در آستانه آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ملت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی با پشت‌سر گذاشتن ایام و لیالی قدر و با دعا و انابه به درگاه ایزد متعال ، آماده خلق حماسه سیاسی دیگری در عرصه ملی و بین‌المللی می‌شود تا صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد زده و داد مظلوم را از ظالمین رژیم اشغالگر و سفاک قدس مطالبه کنند.

 

اینجانب ضمن دعوت از مردم ولایتمدار وخداجو و همیشه در صحنه شهرستان زرند ، از عموم گروه‌ها، اقشار، اصناف مختلف مردمی و دسته‌های مختلف سیاسی ـ  اجتماعی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و آزادی  قدس شریف می‌خواهم همچون سالهای گذشته با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس به وظیفه الهی خویش عمل کنند و زمینه عزت اسلام و ظهور ولی عصر (عجل الله فرجه) را فراهم آورند و بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم در راهپیمایی روز جهانی قدس که از میدان ۲۲بهمن به طرف مصلی بزرگ پیامبراعظم(ص)برگزار می شود سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، تجدید میثاق نمایند. والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

 

علی ابراهیمی / امام جمعه شهرستان زرند »

 

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار  زرند با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس اقشار مختلف مردم این شهرستان را به شرکت با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

« بسمه تعالی

 

انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان “روز قدس” ابتکاری زیبا و این روز میراثی ارزشمند و گرانبها از امام خوبی ها ست ، روزیست که مظلومان و ستمدیدگان با صف کشیدن در مقابل استکبار فریاد داد خواهی خود و  مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان جهان را به گوش جهانیان می رسانند.

 

این روز تأثیری شگرف در برقراری وحدت دنیای اسلام  دارد وتجلی حضور مسلمانان در مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است.

 

مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل ستودنی است مقاومتی که علیرغم اهدای خون های بسیار هرگز از مقدار آن کاسته نشده است بلکه روز به روز بر شعله خشم این مردم افزوده و خواب را برچشم  مزدوران حرام کرده است.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز و آرزوی توفیق طاعت و غفران الهی در ایام باقیمانده از مردم شریف شهرستان زرند دعوت می نمایم تا با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز قدس  از اقدامات بی شرمانه رژیم کودک کش سفاک اسرائیل  اعلام انزجار نموده و صدای دادخواهی خود را به گوش جهانیان برسانند. مشت های گره کرده شما مردم روزه دار  در این راهپیمایی کاخ مزدوران را متزلزل خواهد کرد و  مرهمی  خواهد بود بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین.

 

حبیب الله خنجری/ فرماندار شهرستان زرند »

 

انتهای پیام/