ایمان دینی مردم،خروش عاشورایی حماسه ۹ دی را رقم زد

حجت الاسلام مهدی حسنی اظهار کرد: بـا ظهور اسلام و بـعثت پیامبـر گرامى حضرت محمدبـن عبـدالله صلى الله علیه و آله، یهود و نصارى بـه سرکردگى علماى دین مایه خود که بـا تـحـریف و کتـمان حقایق ادیان حضرات انبـیاء سلف (ع) همچون حضرت موسى و حضرت عیسى در پـى حـکومت دنیایى یا خدمت بـه حـاکمان دنیا مدار بودند تا توانستند بر عناد و دشمنى خویش بـا اسلام پاى فشردند و بـه فتنه انگیزى و فتنه گرى در جامعه اسلام و ایجاد تشتت در صفوف مسلمین اهتمام ورزیدند.

SedayeZarand.IRرئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند درسالروز نهم دی ماه، ایمان دینی مردم را باعث خروش عاشورایی ۹ دی عنوان کرد.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان حجت الاسلام مهدی حسنی در آغاز سخنان خود با اشاره به تاریخچه فتنه بیان داشت: بـا ظهور اسلام و بـعثت پیامبـر گرامى حضرت محمدبـن عبـدالله صلى الله علیه  و آله، یهود و نصارى بـه سرکردگى علماى دین مایه خود که بـا تـحـریف و کتـمان حقایق ادیان حضرات انبـیاء سلف (ع) همچون حضرت موسى و حضرت عیسى در پـى حـکومت دنیایى یا خدمت بـه حـاکمان دنیا مدار بودند تا توانستند بر عناد و دشمنى خویش بـا اسلام پاى فشردند و بـه فتنه انگیزى و فتنه گرى در جامعه اسلام و ایجاد تشتت در صفوف مسلمین اهتمام ورزیدند.

حجت الاسلام مهدی حسنی افزود: این روند ادامه داشته و در طول تاریخ همیشه به طرق مختلف و با ترفندهای بر پایه فتنه انگیزی،دنیا مداری و خودخواهی به سمت تباهی جامعه بشریت پیش رفته اند.

حجت الاسلام حسنی ضمن توجه به آیات قرآن کریم در باب فتنه گری ابراز داشت: خداوند متعال در قرآن کریم بـیش از ۵۰ آیه در صیغه های مختلف (فتنه) آورده و به انواع فتـنه و فتـنه هاى که در فرا راه بـشر اسـت تـوجـه داده و بـه علاوه آثـار مخـرب و ویرانگر فتنه و فتـنه گرى را چه در سطح بـشرى و غیر اسلامى و یا در درون جامعه و امت اسلامى یادآور شده است.

مهدی حسنی با اشاره کوتاهی به جریانات سال ۸۸ خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ از جنس فتنه های صدر اسلام و فتنه های دوران امیر المومنین علی (ع) بود که بسیاری از راه بلد ها را از راه به در کرد و به مسیرگمراهی کشاند و از مولا و ولی زمان غافل نمود.

حسنی در ادامه تصریح کرد: به این ترتیب ۹ دی سال ۸۸ نقطه عطفی در انقلاب شکوهمند اسلامی گردید و یوم الله دیگری از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز امت اسلامی را به ارمغان آورد.

وی در پایان گفت:وظیفه ما در این مقطع حساس بسیار سنگین است و باید ضمن پرهیز از هر گونه تشنج در جامعه , بـا حفظ وحدت و یکپارچگى در مقابـل این توطئه هاى فرهنگى دشمنان قاطعانه بـایستیم و اجازه ندهیم که اصول و ارزشهاى اسلامى و مقدسات دینى ما را مورد هجمه قرار دهند و آنها را تضعیف نمایند.

 انتهای پیام/