بخش‌های کنستانتره کارخانجات فولاد زرند افتتاح می‌شوند

فرماندار زرند با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های صنعتی اظهارکرد: شهرستان زرند در حال حرکت به سمت صنعتی شدن است.

Keramiرضا کرمی گفت: به زودی بخش‌های کنستانتره کارخانجات فولاد زرند افتتاح می‌شوند.

به گزارش “صدای زرند“، رضا کرمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های صنعتی اظهارکرد: شهرستان زرند در حال حرکت به سمت صنعتی شدن است.

وی گفت: با توجه به کارهای خوب انجام شده در گذشته و سرمایه‌گذاری‌های مناسب امیدواریم در آینده نزدیک این شهرستان به یکی از قطب‌های صنعتی جنوب شرق و حتی کل کشور تبدیل شود.

کرمی به فعالیت‌های انجام شده در بخش فولاد در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: کارخانجات فولاد زرند از مرحله استخراج سنگ آهن تا تبدیل به محصول نهایی فولاد در حال تجهیز و آماده سازی هستند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش فولاد در صنایع و جایگاه این فلز گران بهاء در پیشرفت کشور و استان تصریح کرد: بخش‌های کنستانتره کارخانجات فولاد نیز بزودی افتتاح می‌شوند.

فرماندار شهرستان زرند با اشاره به تحویل پروژه فولاد به پیمانکاران جهت احداث،افزود: از سرمایه‌گذاران درخواست می‌شود در پیشرفت این پروژه مشارکت بیشتری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه امکانات لازم برای سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم است و ما از سرمایه‌گذاران می‌خواهیم در صنایع پائین دستی فولاد سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/