شرکت‌های خریدار زغال‌سنگ به موقع هزینه‌ها را پرداخت کنند

فرماندار زرند گفت: شرکت‌های خریدار محصول زغال‌سنگ باید به موقع نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنند.

فرماندار زرند گفت: شرکت‌های خریدار محصول زغال‌سنگ باید به موقع نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنند.

 

jalse-moshkl-karkaran

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌ الله خنجری” در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارگران معادن زغال‌سنگ شهرستان‌های زرند و کوهبنان در رابطه با مشکلات کارگران معادن اظهار کرد: درصدد هستیم مشکلات را به نحوی مدیریت کنیم که مدیران معادن خود جوابگو مسائل باشند تا از اعتراضات، اعتصابات و تجمع‌ها کاسته شود.

 

وی ادامه داد: مدیران وظیفه دارند نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران اقدام کرده و در مقابل کارگران نیز وظیفه خود را براساس قانون انجام دهند.

 

خنجری تصریح کرد: شرکت‌های خریدار محصول زغال‌سنگ باید به موقع نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنند تا هم تولید زغال‌سنگ بیشتر شود و هم موجب رفاه کارگران باشد.

 

رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در مورد حقوق و مزایای کارگران معادن گفت: در این زمینه هر یک از کارگران که مشکل داشته و مدعی حق و حقوق خود باشند می‌توانند از طریق ارائه دادخواست به شورای حل اختلاف کار ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها اقدام کنند و حداکثر طی مدت یکماه پاسخ داده خواهد شد.

 

در ادامه این جلسه، سیدمهدی قویدل دادستان شهرستان زرند، محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان، مهدی حسینی‌نژاد معاون معدنی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا به ارائه نقطه‌ نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/