دفن دو کارگر در دل کوهی از ذغال سنگ در معدن ۱۲-۱۴ پابدانا/ زندگی دوباره، عیدی الهی به کارگران مدفون شده

ساعت ۲۲:۰۳ شب گذشته دو کارگر استخراج معدن ۱۲ – ۱۴ پابدانا در زیر کوهی از ذغال سنگ دفن شده اند کی طی ۷ ساعت عملیات نجات زنده پیدا شدند.

ساعت ۲۲:۰۳ شب گذشته دو کارگر استخراج معدن ۱۲ – ۱۴ پابدانا در زیر کوهی از ذغال سنگ دفن شده اند کی طی ۷ ساعت عملیات نجات زنده پیدا شدند.

 

hadese-madan

 

به گزارش صدای زرند، ساعت ۲۲:۰۳ شب گذشته از سوی کارگران در معدن زغال ۱۲ – ۱۴ شرکت یاقوت شهر زرند که یک معدن خصوصی است اخباری مبنی بر دفن شدن دو کارگر استخراج در زیر کوهی از ذغال سنگ به دست ما رسید.

 

یک ساعت بعد درست در ساعت  ۲۳:۰۶ تیم نجات به منطقه اعزام شده و در تلاش بود تا بتواند این معدن کاران را یافته و زندگی از دست رفته شان را به آنان برگرداند، اورژانس ۱۱۵ کیانشهر به معدن اعزام شد و  تا لحظه اخر درمحل حضور داشت.

 

یکی از کارگران شاهد در این معدن ضمن درخواست دعا برای نجات این دو معدن کار، اعلام کرده بود: ۲کارگر معدن هنگامی که در حال استخراج ذغال سنگ بودند، کوه ریزش کرده و آنان در زیر انبوهی از ذغال سنگ مدفون شده اند.

 

وقتی که جویای کامل این مطلب شدیم مشخص شد که بخشدار طغرالجرد هم شخصا در محل حادثه حضور یافته و پیگیر این مسئله بوده است.

 

ساعت ۲۴ نیمه شب، هنوز خبری از معدن کاران نیست و تیم نجات نتوانسته بودند آنان را از زیر آوار نجات دهد.

 

شایان ذکر است در ساعت ۴:۰۳ دقیقه، طی تماس های مکرر خبرنگار ما با دیگر کارگران این معدن مشخص شده است، کارگران دفن شده به احتمال ۸۰ درصد هر دو و یا یکی از آن دو زنده هستند.

 

در همان ساعات اولیه  و اطلاع به نیروهای امداد ونجات معدن ۱۲ – ۱۴ و معدن اصلی پابدانا آنان در محل حضور پیداکردند و جستجو شروع شده بود که در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح این دو کارگر باجان سالم نجات پیدا کردند.

 

این حادثه در یکی از کارگاه ی جدید که درحال اماده شدن بود رخ داد و چون این دو کارگر که یکی از اهل شیعه و دیگری از اهل تسنن، جلوتر از محل حادثه بودند،  بعد از ۷ ساعت بازی با مرگ جان سالم بدر بردند ودر حال حاضر حال جسمی آنان مساعد است، خبر ها هاکی از آن است که  طول ریزش کوه حدود ۱۰متر بوده است.

 

انتهای پیام /