راه رستگاری کشور توجه به فرامین رهبری است

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: راه رستگاری ایران اسلامی توجه به فرامین مقام معظم رهبری است.

امام جمعه زرند گفت: راه رستگاری ایران اسلامی توجه به فرامین مقام معظم رهبری است.

 

Namaz-Eyed-Fetr-zarand-950416_ (32)

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” صبح امروز در نماز عید سعید فطر با آرزوی قبولی طاعات مردم روزه‌دار این عید را یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان دانست و اظهار داشت: روایات و احادیث وارده در این باره بسیار است و اهمیت این عید بزرگ را نشان می‌دهد.

 

وی تاکید کرد: ان‌شاءلله با استفاده از معنویات ماه مبارک رمضان بتوانیم با همکاری و وحدت بیش از پیش مردم و مسئولان این شهرستان گام‌های ارزشمندی در تحقق جامعه اسلامی و رشد و بالندگی بیش از پیش برداریم.

 

ابراهیمی ارتباط با خداوند، توجه به زکات، رفت و آمد با انسان‌های مومن و ارزشمند و یادآوری روز قیامت را از مهمترین عوامل سعادت و خوشبختی انسانها دانست.

 

این مسؤول با اشاره به تحولات منطقه گفت: دنیا باید به ‌سمت استکبار‌ستیزی حرکت کند چرا که با ترویج این مهم در دنیا، جهان به‌ سمت صلح، آرامش، ثبات و امنیت حرکت خواهد کرد.

 

ابراهیمی با بیان اینکه هرکجا و در هر زمانی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودیم، موفق شدیم، گفت: راه رستگاری ایران اسلامی توجه به فرامین مقام معظم رهبری است، نباید به لبخند دشمنان دل خوش کنیم، استکبار جهانی در راس آنها آمریکا دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه زرند به تاکیدات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ابراز داشت: توجه به تولیدات داخلی و استفاده از کالاهای ایرانی از مهمترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

 

وی با اشاره به آسیب‌های اعتیاد، طلاق، ماهواره و فضاهای مجازی در شهرستان زرند هوشیاری بیش از پیش مسئولان فرهنگی و خانواده‌ها را در مقابله با معضلات را خواستار شد.

 

انتهای پیام/