فیشهای حقوقی افشا می شوند اما چه سود…!!!!

صدای زرند – عباس هرارانی پور: زمانی که آقای تنگدست زاده مستاجر بود و صاحب خانه می گفت یا کرایه را افزایش بده یا تخلیه کن اینجا برای اولین بار و با بی رغبتی و شرم درحضور همسر و فرزندان خردسالش فیش حقوقی اش را به صاحب خانه نشان داد اما چه سود…!!!!

فیشهای حقوقی

صدای زرند – عباس هرارانی پور: زمانی که آقای تنگدست زاده مستاجر بود و صاحب خانه  می گفت یا کرایه را افزایش بده یا تخلیه کن  اینجا برای اولین بار و با بی رغبتی و شرم درحضور همسر و فرزندان خردسالش فیش حقوقی اش را به صاحب خانه نشان داد اما چه سود…!!!!

 

شهریور ماه همان سال که برای ثبت نام اولین فرزندش که دختر بود به مدرسه نزدیک خانه مراجعه کرد. خانم مدیر گفته بود که فلان مبلغ رابه  شماره حساب مدرسه بریز و بعد بیا. اینجا برای دومین بار مجبور شد در حضور دختر نازنینش که چشم امید به پدر دارد برای خانم مدیر و یکی دو نفر از همکارانش که در دفتر مدرسه نشسته بودند فیش حقوقی را افشا کند …اما چه سود….!!!

 

آقای تنگدست زاده که آدم صبور و محترمی است سومین بار فیش حقوقی اش را برای مسئول شعبه بانکی افشا کرده که از سوی مسئولین شهرش برای گرفتن وام معرفی شده بود. چون قسط پرداختی وام سنگین بود مجبور به انجام این کار شد اما چه سود…!!!

 

وبه همین منوال فیش حقوقی افشا می شد اما….. و این چند روزها هم می شنویم فیش های حقوقی زیادی بر خلاف میل باطنی اشخاص افشا شدند اما چه سود….!!!!

 

دوستان خوب صدای زرند افشای فیش های حقوقی که با عرق جبین و دسترنج اشخاص رقم می خورند افتخار آفرینند.

 

انتهای پیام/