آیین تودیع و معارفه مدیریت توزیع برق شهرستان زرند برگزار شد (+عکس)

آیین تودیع و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان زرند با حضور معاون فرماندار، حسینی معاون هماهنگی برق شهرستان های استان کرمان در شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان برگزار شد.

پس از چند تغییر مدیریتی در شهرستان زرند، این بار طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمان، احسان قاسمیان به عنوان مدیر جدید اداره توزیع برق شهرستان زرند معرفی و از زحمات افشین علاء قدردانی شد.

 

bargh-zarand_01

 

به گزارش صدای زرند، تغییرات مدیریتی زیادی در بخش‌های مختلف این شهرستان طی ماه‌های نخست سال جاری اتفاق می‌افتد که بخشی از این معارفه‌ها براساس بازنشستگی مدیران گذشته روی می‌دهد.

 

پس از معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش، رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان زرند، این بار آیین تودیع و معارفه مدیریت جدید اداره توزیع برق این شهرستان با حضور جهادی معاون هماهنگی برق شهرستان های استان کرمان، معاون فرماندار زرند و کارکنان توزیع برق برگزار شد.

 

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمان احسان قاسمیان به عنوان مدیر جدید اداره توزیع برق شهرستان زرند معرفی شده و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خدمات و زحمات افشین علاء قدردانی شد.

 

مهندس “سید محمد جواد جهادی” معاون هماهنگی برق شهرستان های استان کرمان ضمن تشکر و قدرانی از زحمات مهندس افشین علاء، اظهار نمود: در شهرستان زرند سطح رفاهی مردم بسیار بالا رفته و همین موضوع باعث افت ولتاژ برق گردیده و همچنین در کنار همین چالش بحث توسعه روشنایی معابر را نیز داریم.

 

وی از مردم و مجموعه مدیریتی شهرستان درخواست نمود تا همکاری بیشتری با این مدیریت داشته باشند.

 

“علی صادق زاده” معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند ضمن خیر مقدم به مهندس جهادی و تقدیر از زحمات مهندس اعلاء، گفت: یکی از اقدامات مهم و اساسی کشور بحث انرژی است که همت شما عزیزان را میطلبد، وابستگی به برق لحظه ای و آنی است و بعضی از سیستم ها بدون برق از بین می روند لذا کار شما فعالین عرصه برق حساس و مهم است و در واقع  یک کار جهادی است.

 

صادق زاده گفت: با اینکه امسال اوج مصرف برق را در کشور داشته ایم و رکورد مصرف برق در کشور شکسته شد ولی ما لحظه ای شاهد قطعی برق نبوده ایم و باید مردم هم با فرهنگ سازی استفاده درست و صحیح از مصرف برق را داشته باشند و با صرفه جویی بتوانند در این زمینه کمک کنند.

 

وی ادامه داد: در شهرستان زرند زیر ساخت های فراهم شده است و از مدیریت جدید خواستاریم به این زیر ساخت ها توجه ویژه ای داشته باشند چون این شهرستان نیاز به انرژی بالایی دارد و در حال حاضر یک سری ظرفیت ها هم در حال ایجاد شده است ازجمله یک نیروگاه ۵۰۰مگاواتی و دو واحد نیروگاهی ۱۳۰مگاواتی در مجموعه فولاد که خود مجموعه طراحی کرده و حداقل برق خود را تهیه خواهد نمود.

 

معاون فرماندار زرند افزود: از دیگر زیر ساخت های شهرستان زرند بحث منطقه ویژه ریلی است که با بیش از ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال انجام است که انشاالله با همکاری همه عزیزان خصوصا مجموعه برق شهرستان بتوانیم از این ظرفیت نهایت بهره داری و استفاده را داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: این جابه جایی ها در تغییر مدیریت باعث ساماندهی است و سعی کنیم با هماهنگی و همکاری همه جانبه به این مجموعه خدمت کنیم و اگر مصرف بی رویه است با گذاشتن جلسات بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم و راهی جز همکاری بین مجموعه ها وجود ندارد.

 

صادق زاده همچنین تاکید کرد: واقعیت ها و مشکلات کمبود آب و برق را به مردم گوش زد کنید تا بتوانیم این بحران بزرگ را پشت سر بگذاریم و این کار با فرهنگ سازی و استفاده بهینه از این عناصر می باشد و مردم باید مصرف برق خود را کنترل کنند، اگر در هر خانه یک لامپ خاموش شود کمک زیادی دررتامین انرژی انجام گرفته که خوشبختانه مردم زرند مردمی فهیم هستند و با همکاری و همدلی خود در هر زمینه ها کمک می کنند.

 

سپس مهندس “افشین علاء” گزارشی مختصر از عملکرد خود را طی مدتی که مدیریت برق شهرستان را برعهده داشته ارائه نمود که شامل پروژه اجرایی نیروگاه خورشیدی واقع در بلوار آزدی زرند که ۴۵ روزه انجام شده، بلوار پیامبر اعظم خانوک، شهدای روح آباد که ۱۲ روزه انجام شده، ورودی شهرک شهید باهنر، بلوار امام رضا ۱۵ روزه انجام شده، شهرک ولایت، شهرک فرهنگیان، برق رسانی به روستاها و جابه جایی پایه ها و روشنایی نیروگاه خورشیدی بود و از تمامی همکاران تلاشگر و زحمت کش خود کمال تشکر و قدرانی نمود.

 

در پایان مهندس “احسان قاسمیان” مدیر جدید توزیع برق زرند، گفت: صنعت برق یک صنعت زیر بنایی است و یکی از چالش های پیش روی ما مصرف زیاد بخش کشاورزی در شهرستان زرند است و حدود ۶۴ درصد مصرف انرژی مربوط به بخش کشاورزی است که درآمد کمی را شامل میشود.

 

وی افزود: همچنین سرقت تاسیسات، تجهیزادت فرسوده و گستردگی نیاز شبکه های برق و سرویس دهی به مشترکین مشکلاتی را برای مجموعه به وجود آورده است و امیدواریم با کمک تمام فرصت های موجود در شهرستان این مشکلات را بر طرف کنیم.

 

 

bargh-zarand_02

 

انتهای پیام/