حمله وحشیانه به زوج جوان زرندی به بهانه هیچ!

جمعه شب گذشته تعدادی اراذل و اوباش در زرند به یک زوج جوان حمله ور می شوند و با چوب و زنجیر و شمشیر و چاقو موجب آسیب شدید این زوج جوان می شوند.

جمعه شب گذشته تعدادی اراذل و اوباش در زرند به یک زوج جوان حمله ور می شوند و با چوب و زنجیر و شمشیر و چاقو موجب آسیب شدید این زوج جوان می شوند.

hamle-be-zoj-zarandi (2)

 

به گزارش صدای زرند، حدود ساعت ۱۰ شب جمعه گذشته ۲۴ تیرماه، وحید و سمیه که در حال کار در دکه ی خوار و بار فروشی خود و مرتب کردن اجناس و تمیز کردن اطراف محل بودند، تعدادی از اراذل و اوباش با شمشیر و چوب و چاقو به جان وحید می افتند و با تمام توان وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

 

با شروع این ضرب و شتم جمعیت زیادی اطراف محل جمع می شوند، اما به دلیل بالا بودن شدت این ضرب و شتم هیچکس جرأت جدا کردن این افراد و نجات وحید از دست آنان را نداشت.

 

سمیه که جان شوهرش را در خطر می بیند به وسط دعوا می رود و خود را روی شوهرش می اندازد تا شاید جلوی ضربات این افراد را بگیرد. اما این جوانان همچنان وحشیانه و با ضربات متعدد شمشیر و دیگر وسایلی که با خود داشتند موجب آسیب شدید به این زوج جوان شدند.

 

حال که یک هفته از این ماجرا می گذرد وحید و سمیه در خانه پدری وحید تحت درمان می باشند و هر دو خانه نشین شده اند.

 

جفت پای وحید شکسته، پشت و پهلوی وی با ضربات متعدد چوب و چاقو سیاه و کبود و انگشتش با ضربه شدید شمشیر قطع شده است. سمیه هم تاندون دست چپش با ضربه شمشیر آسیب شدید دیده، کتفش چپش شکسته و دست راستش هم با ضربه شدید چاقو شدیدا آسیب دیده است و پشت و پهلویش نیز به شدت با ضربات چاقو و چوب کبود شده است.

 

hamle-be-zoj-zarandi (1)

 

سمیه پیرامون این حمله ی وحشیانه به خبرنگار ما گفت: فکر می کنم این افراد شوهرم را با شخصی دیگر اشتباه گرفته بودند اما نکته ای که شدیداً موجب رنجش و آزار ما شد وجود اینگونه رفتارها در سطح شهری مانند زرند است. از طرفی افراد زیادی در محل وجود داشتند که هیچکدام جرأت جدا کردن افراد را نداشتند. این واقعاً جای تاسف دارد که برخی تنها با دوربین فیلم و عکس می گرفتند اما هیچ کاری برای جلوگیری از این دعوا انجام نمی دادند.

 

وی گفت: شاید شدت دعوا و ظاهر اوباش موجب ترس افراد در محل برای خواباندن این دعوا شده بود اما متاسفانه حتی با وجود جمعیت زیادی که در محل در حال تماشای این دعوا بودند، تا این لحظه هیچکدام حاضر به شهادت علیه افراد متجاور نشده اند و ما از مسئولین انتظامی و قضایی شهرستان به ویژه دادستان محترم شهرستان تقاضا داریم این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند تا افراد خاطی به سزای اعمال خود برسند و دیگر شاهد اینگونه رفتارهای وحشیانه در سطح شهر نباشیم.

 

انتهای پیام/