مراسم تودیع و معارفه امام جمعه خانوک زرند برگزار شد

طی حکمی حجت الاسلام شجاعی به عنوان امام جمعه جدید شهر خانوک معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رجب زاده امام جمعه سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان حجت السلام شجاعی به عنوان امام جمعه جدید شهر خانوک منصوب شد.

 

نماز-جمعه

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، ظهر امروز طی مراسمی با حضور حجت السلام قاسمی زاده ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان و حجت الاسلام عرب پور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، فرماندار زرند، مردم ولایتمدار، خانواده های معظم شهدا، روحانیون و مسئولین استانی و شهرستانی و شهر خانوک که در مصلی نماز جمعه شهر خانوک برگزار شد حجت الاسلام شجاعی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.

 

در این مراسم همچنین از خدمات حجت اسلام رجب زاده امام جمعه سابق این شهر تقدیر شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر خانوک گفت: مردم این شهر مردمی ولایتمدار و وفادار به انقلاب که با تقدیم ۶۰ شهید به انقلاب اسلامی، آماده بودن و در رکاب مقام معظم رهبری و ولایت را در کارنامه خود دارند و همیشه در همه مناسبت های ملی و مذهبی حضوری بی نظیر داشته است.

 

وی افزود: ۵۴ امام جمعه در استان نمازجمعه برگزار می کنند که استقبال خوب و بی نظیر مردم شهر خانوک از امام جمعه جدید این شهر و حضور در نماز جمعه خود نشان می دهد که مردم این شهر همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر نماز عبادی سیاسی جمعه تلاش خواهند کرد.

 

در پایان این مراسم حجت الاسلام شجاعی به عنوان امام جمعه جدید شهر خانوک معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رجب زاده امام جمعه سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه شهر خانوک در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه خود و دیگران به تقوای الهی گفت: تقوی از نظر قرآن مایه تشخیص و تمیز حق از باطل است و انسان با تقوا می تواند درجات متعالی را طی کند و گناهان از طریق داشتن تقوا محو می شود.

 

وی ضمن اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: دشمنان اسلام جوانان ما را هدف قرار داده و از طریق اسلام دروغین می خواهند اسلام واقعی را طوری دیگر جلوه دهند و موجب فریب جوانان ما شوند.

 

خطیب جمعه خانوک در ادامه گفت: بر اساس آیه ۱۳۳ سوره مبارکه ال عمران بهشت برای متقین است.  خداوند متعال می فرماید “سبقت گرفتن و پیشی گرفتن در کارهای خیر از نشانه های ایمان است و خداوند مسلمانان را به سبق گرفتن از یکدیگر برای انجام کارهای خیر تشویق می کند.

 

امام جمعه خانوک در پایان خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن جنایات وحشیانه کشتار مردم مسلمان کشمیر گفت: دولت هند باید از ظلم علیه مردم مسلمان و سرکوب شیعیان کشمیری جلوگیری کند.

 

وی از مسوولین و شخصیت های حاضر در نماز جمعه تقدیر و تشکر نمود و از مردم دعوت کرد جهت شرکت در تشیع جنازه شهدای گمنام که در جمعه آینده برگزار می شود شرکت نمایند.

 

انتهای پیام/