فعالیت جهادی ۳۳۰ خواهر بسیجی در منطقه محروم دشتخاک زرند

مسئول بسیج خواهران سپاه زرند گفت: با حضور ۳۳۰ نیروی بسیجی اردوهای جهادی خواهران بسیجی زرند در حال برگزاری است.

 جمالی زاده مسئول بسیج خواهران سپاه زرند گفت: با حضور ۳۳۰ نیروی بسیجی اردوهای جهادی خواهران بسیجی زرند در حال برگزاری است.

 

اردوی-جهادی

 

به گزارش صدای زرند، “ناهید جمالی زاده” مسئول بسیج خواهران سپاه زرند با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی خواهران بسیجی زرند اظهار داشت: اردوی جهادی هفت روزه حوزه خواهران بسیج زینبیه و الزهرا (س) در قالب ۳۳۰ نفر خواهران بسیجی در بخش‌های عمرانی، بهداشتی، آموزش و فرهنگی، دامپزشکی و کشاورزی در حال برگزاری است.

 

وی افزود: در بخش فرهنگی کارهایی از جمله آشنایی با مفاهیم اخلاقی و قرآنی، شناخت پیامبران، آموزش روان خوانی قرآن، تبیین صفات امام زمان (عج)، استفاده از کاردستی‌ها برای درک بهتر مفاهیم، ارزیابی و نیازسنجی و شناسایی علاقهمندیها، معرفی شهدا، بازی‌های خلاقیت، پاسخ به سؤوالات شرعی و پخش کلیپ انجام شده است.

 

جمالی زاده بیان داشت: محل برگزاری اردو در روستای دشتخاک است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال زرند قرار دارد، این روستا دارای ۸۳۵ خانوار و ۳ هزار و ۳۲۸ نفر جمعیت است و خواهران بسیجی براساس تحصیلات دانشگاهی و توانایی‌هایی که دارند در محل حاضر شدند و امور بخش خواهران در واقع مربوط به برنامههای عمرانی، بهداشتی، فرهنگی دامپزشکی و کشاورزی است.

 

مسوول بسیج خواهران زرند خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح حضور بسیجیان در عرصه سازندگی و تقویت روحیه انقلابی در بسیجیان و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه محرومیت زدایی است و اعضای اردوهای جهادی متشکل از اعضای شورای بسیج خواهران، دانشجویان، دانش آموزان، بسیجیان محله و پزشکان تا پنجم مردادماه جاری در منطقه دشتخاک فعالیت می کنند.

 

جمالی زاده عنوان کرد: در این اردوی جهادی نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی از جمله پته دوزی، گلدوزی، طراحی، چرمدوزی و قابسازی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال افتتاح شد، این نمایشگاه تا یک هفته در پایگاه مقاومت بسیج خواهران دشتخاک برای بازید عموم دایر است.

 

انتهای پیام/