دعوت سیستانی مربی زرندی به کلاس مربیگری «A» آسیا

بادعوت رسمی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، حمید سیستانی از دوشنبه ۸ شهریور ماه سال جاری باید در کلاس مربیگری که در هتل آکادمی فوتبال برگزار می شود، شرکت نمایید.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، حمید سیستانی یکی از مربیان فوتبال زرند را به منظور حضور در دوره مربیگری «A» آسیا دعوت کرد.

 

saistani

به گزارش صدای زرند، بادعوت رسمی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، حمید سیستانی از دوشنبه ۸ شهریور ماه سال جاری باید در کلاس مربیگری که در هتل آکادمی فوتبال برگزار می شود، شرکت نمایید.

 

“حمید سیستانی”  نیروی شهرداری زرند با تائید این خبر گفت: با اخذ مدرک مربی گری B آسیا در سال۹۰ تمام سعی و تلاش خود را در راستای اخذ مدرک A بکار گرفتم که خوشبختانه با موافقت فدراسیون و حمایت های انجام گرفته از سوی مسئولین شهرستان این امر محقق شد.

 

وی گفت: حمایت ها و تلاش دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان، خنجری فرماندار شهرستان و عباس جعفری رئیس هیئت فوتبال شهر زرند در خصوص جذب این سهیمه قابل تقدیر است هر چند هنوز در راستای اعزام و تهیه بودجه مورد نظر به انسجام نرسیده ایم.

 

سیستانی گفت: با اخذ این مدرک تنها یه نفر از سطح شهرستان دارای این مدرک مربیگری خواهد شد و امیدواریم  با شرکت نامبرده در این کلاس شهرستان زرند هم به همت مسولین محترم دارای مربی با بالاترین مدرک مربیگری شود.

 

به گزارش صدای زرند، حمید سیستانی متولد ۱۳۵۸/۰۵/۰۱ می باشد، که مربیگری را از تیم های پایه ای شهرداری شروع و با این باشگاه افتخارات زیادی در سطح شهرستان و استان کسب نموده، که می توان به قهرمانی های متعدد تیم های نوجوانان، جوانان و امید شهرداری در مسابقات شهرستان قهرمانی تیم های نوجوانان و امید شهرداری در استان اشاره کرد.

 

اوج کار این مربی جوان به سال ۱۳۸۸ بر می گردد که توانست با تیم بزرگسالان شهرداری قهرمان مسابقات لیگ برتر استان شود. این مربی با اخلاق و ارزشمند سابقه مربیگری در تیم های دیگر شهرمان از جمله شهدای بهاباد، شهدای اسدآبادی، بنیاد، آراد را نیز دارد.

 

انتهای پیام/