ساخت بیمارستان سینای زرند متوقف شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان جدید امام رضا (ع) سیرجان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تجهیز این بیمارستان هستیم، اما ساخت بیمارستان سینای زرند متوقف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان جدید امام رضا (ع) سیرجان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تجهیز این بیمارستان هستیم، اما ساخت بیمارستان سینای زرند متوقف شده است.

 

haghdost

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، “علی‌اکبر حقدوست” در کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان استان در محل بیمارستان نوریه اظهار داشت: پروژه مجموعه پیوند نفیس کرمان دو سال خوابیده بود، اما هم اکنون مجوزها دریافت شده و تا پایان سال این مجموعه را می‌سازیم و ۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی بیان داشت: اورژانس بیمارستان افضلی‌پور نیز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای نخستین بار مرکز زایمان‌های خاص در بیمارستان افضلی‌پور کرمان در حال احداث است و با بهره‌برداری از این مرکز همسر و همراه زن باردار در مرحله قبل از زایمان می‌توانند در کنار وی حضور داشته باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به ساخت ساختمان جدید بیمارستان باهنر تصریح کرد: قرار بود سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی به بیمارستان باهنر  اختصاص یابد که فقط ۳ میلیارد تومان دریافت کردیم اما با این وجود ساخت این بیمارستان به ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت یازدهم این مرکز را تجهیز کنیم.

 

حقدوست ادامه داد: بیمارستان نیروی دریایی سیرجان که از مدت‌ها قبل از مدار خارج شده بود با پیگیری‌های انجام شده وارد چرخه درمان می‌شود.

 

وی اضافه کرد: احداث فاز دوم بیمارستان ارجمند به خوبی در حال پیشرفت است و فاز توسعه بیمارستان مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

حقدوست عنوان کرد: دانشگاه آزاد به شدت بدقولی می‌کند و همچنین به نظر می‌رسد، مجوز مرکز درمانی جوادالائمه و پارس را هم لغو کنیم زیرا تخت‌هایی که قرار بود با احداث این مراکز فعال شوند، هم اکنون خوابیده‌اند.

وی متذکر شد: بیمارستان جدید امام رضا (ع) سیرجان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تجهیز این بیمارستان هستیم، اما ساخت بیمارستان سینای زرند متوقف شده است.

 

انتهای پیام/