بازرسی های مالی و اداری به نفع شهرداری زرند بوده است

شهردار زرند در دیدار با رئیس و اعضاء شورای شهر زرند گفت: بازرسی های مالی و اداری به نفع شهرداری زرند بوده است.

شهردار زرند گفت: بازرسی های مالی و اداری به نفع شهرداری زرند بوده است.

 

Mohammadi_Shahrdar

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در دیدار با رئیس و اعضاء شورای شهر زرند با اشاره به بازرسی های انجام شده در شهرداری، اظهار داشت: این بازرسی ها به نوعی به نفع شهرداری زرند شده اند چرا که این نهاد توانسته است بسیاری از پرونده هایی که به صورت ناکارآمد بوده و به نوعی تخلفی در آنها صورت گرفته بود را شناسائی و نسبت به رفع مشکل آنها اقدام نماید.

 

وی بیان داشت: قانون لازمه کار در همه امور می باشد و این امر باید در شهرداری ها که امانت نگه دار شهروندان نیز می باشد بیشتر و بیشتر باشد و ما نیز به عنوان متولیان اصلی باید در همه امور قانون را سرلوحه کارهای خود قرار بدهیم.

 

شهردار زرند به ارائه جایزه خوش حسابی به شهروندان در طول سال اشاره کرد و گفت: شهرداری با تخفیف عوارضات معوقه شهروندان در طول سال مخالف است چراکه به نوعی ما سعی داریم افرادی را که بد حساب هستند و به آینده شهر خود توجه زیادی ندارند را تشویق نموده و دست افراد خوش حساب و همراه شهرداری را خالی بگذاریم.

 

وی گفت: شهرداری زرند در این طرح از ابتدای سال و به فصول متفاوت اقدام به تخفیف عوارضات خواهد کرد و در این راه نیاز به همراهی و همکاری همه نهادها در راستای فرهنگ سازی این امر مهم داریم.

 

محمدی از عدم دریافت پایان کار بسیاری از منازل مسکونی سطح شهرخبر داد و اظهار داشت: متاسفانه شهروندان در خصوص پایان کار بسیار تعلل می کنند که این امر علاوه بر ضرر به خود شهروندان باعث تکمیل نشدن بانک اطلاعاتی و جامع شهری شهرداری نیز خواهد شد.

 

وی به بحث مشارکتی شهرداری و شهروندان نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری زرند آمادگی دارد تا در راستای زیبا سازی محیط شهری هر گونه همکاری را با شهروندان داشته باشد.

 

“عباس ایرانمنش” رئیس شورای شهر زرند نیز ضمن تقدیر از حضور شهردار برگزاری اینگونه جلسات را باعث بالا رفتن تعاملات و همکاری های شهرداری وشورای شهر دانست و افزود: عدم رعایت قانون در سال های گذشته از سوی تعداد انگشت شماری نیروی شهرداری باعث بروز مشکلاتی شده است که امیدواریم با درایت و همراهی شورا و شهرداری به زودی این مشکلات مرتفع کردد.

 

وی بیان داشت: یکی از دغدغه های اعضاء شورای شهر رفع مشکلات شهروندان می باشد و امیدواریم بتوانیم با همراهی مسئولین در این راه موفق باشیم.

 

رئیس شورای شهر زرند در ادامه تصریح کرد: اعضاء شورا بدون هیچ گونه اغماض و چشم داشتی فقط به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری های شهروندان می باشند و به نوعی این امر را برای خود افتخار می دانند.

 

ایرانمنش همکاری شهروندان با شهرداری و شورا را باعث رونق شهرستان دانست و گفت: می خواهیم در شورا کار شهروندان به بهترین و راحت ترین نحو ممکن به سرانجام برسد و فعالیتی برای شهروندان به ارمغان آوریم که برای آنها موثر باشد.

 

انتهای پیام/